Fel vagyok háborodva! Négy betűs bolthálózat (SP. R)! Előnyben részesítettem eddig a termékeit! (? )
Minek ide írsz? Vidd vissza a aztán kész.
Ha van még a polcon, akkor szedesd le.
Csak zárójelben közlöm, semmi bajod nem lesz tőle.
Ha megvan a blokk, akkor vidd vissza.
Nem gondolnám, hogy egy ekkora bolthálózat direkt csinál ilyet.
Egyszerűen nem tudják az egész árukészlet szavatossági idejét minden nap leellenőrizni.
Abból sem gondolom, hogy direkt volt, mert pont náluk szokott lenni, hogy a közeli lejáratú termékeket akciózzák. Akkor meg miért tennék, ha nem foglalkoznának ezzel?
Nincs igazad. Ne legyél negatív.
#6, ha a boltvezető nagyon kukacoskodni akar, akkor nem köteles kicserélni. (Fizetés után reklamációt nem fogadnak el.)
Odavisz egy blokkot, ki tudja, hogy az az övé-e?
Rajta van egy majonéz, és egy lejárt majonéz a kezében. Honnan tudhatja a BV, hogy EZ a majonéz AZ a majonéz.
Mondhatja, hogy vett egy majonézet, közben észrevette, hogy van otthon már egy, aminek lejárt a szavatossága, és most azt akarja kicserélni.
Értem, de akkor mi van?
Én vettem már kukacos húst is egy másik hálózatnál, és képzeld, később blokkal visszavittem, szó nélkül kicserélték sűrű elnézések közepette. Nem mondták, hogy nálam köpte be a légy...
Egyébként ha nem akarják kicserélni, akkor be kell írni a panaszkönyvbe, azt kötelesek kivizsgálni. Már jártam így is, és akkor utána cserélték ki.
De mivel ezek egyedi esetek általában nem szokták kockáztatni a jó hírnevüket egy hülye majonézért, fogják azt kicserélik. Ennyi.
De ha feltétlenül sz..rházinak akartok látni minden kereskedőt, akkor legyen úgy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!