Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » A MySPAR applikációt hogyan...

A MySPAR applikációt hogyan kell (jól) használni?

Figyelt kérdés

- Önkiszolgálónál a termékkódok leolvasása előtt be kell aktiválni a használandó kuponokat, majd a Supershop QR kód beolvasásával a berendezés tudni fogja, hogy miből vonja le a kedvezményt?

- Miért csak 1 pont íródik ilyenkor jóvá a Supershop kártyán? (Egyszer már próbálkoztam.)

- A fizetés előtt, vagy után (nem emlékszem) kiírja a gép, hogy válasszak Supershop plasztikkártya, és még valami között, de el sem tudtam olvasni, eltűnt a kijelzőről, és már kaptam is a blokkot.

- Pénztáros vásárlás esetében, ha szintén aktiváltam a kuponokat, a lepittyentések előtt, vagy bármikor odarakhatom a megfelelő készülékhez a Supershop QR kódot?

- 20%-os kupon esetén minden termékleolvasás után, amire kupont szeretnék használni, le kell olvastatni a kedvezménykupont?

- Ha applikációból csak (mondjuk) 2db 20%-os kedvezményt szeretnék felhasználni, a másik kettő megmarad?


Valószínűleg öregszem, de nem tiszta :)


2023. ápr. 27. 20:12
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

A 20-as kuponokat a termék után azonnal kell lecsipoantani, hogy tudja mire akarod érvényesíteni.

Ha csak kettőt használsz fel, akkor a másik kettő lejáratig megmarad.

2023. ápr. 27. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
32%
Járj oda, ahol nem atomfizika a hűségkártya használata :) Pl Lidl, Tesco.
2023. ápr. 27. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Egészen egyszerűen böszme a SPAR, de nyugalom direkt csinálják, hogy minél több hibázási lehetőséged legyen és a legtöbbet tudják rólad lehúzni úgy, hogy közben elhitetik, hogy könnyű spórolni.


1) - Önkiszolgálónál a termékkódok leolvasása előtt be kell aktiválni a használandó kuponokat, majd a Supershop QR kód beolvasásával a berendezés tudni fogja, hogy miből vonja le a kedvezményt?


- Nem csak önkiszolgnál. Igen.


2) - Miért csak 1 pont íródik ilyenkor jóvá a Supershop kártyán? (Egyszer már próbálkoztam.)


- Szabályzat szerint ez van, bár itt is vannak nem tisztázott kérdések. A lényeg, hogy arra fogják, hogy más formában és azonnal kapod meg a kedvezményt, amit neked szánnak. Az SSH pont is egy kedvezmény, amit a jövőbe helyezve adnak neked (aztán vagy felhasználod vagy nem).


3) - A fizetés előtt, vagy után (nem emlékszem) kiírja a gép, hogy válasszak Supershop plasztikkártya, és még valami között, de el sem tudtam olvasni, eltűnt a kijelzőről, és már kaptam is a blokkot.


- Nem tűnik el a kijelzőről csak úgy. A "Nincs SSH plasztikom vagy app-ot használok" gomb van. Értelem szerűen a másodikat kell nyomni, ha digitálisan azonosítod magad, nem plasztik alapon. Sőt, ha az elsőt nyomod, a plasztik opciót, akkor bizonyos esetekben még feül is írhatod az addig megszerzett digitális kedvezményeket, és lebutítod a vásárlást plasztik szintre. Ilyenkor viszont kéri a gép, hogy olvasd be a chip kártyád, szóval biztos lehetsz benne, hogy besz.patod magad.


4) - Pénztáros vásárlás esetében, ha szintén aktiváltam a kuponokat, a lepittyentések előtt, vagy bármikor odarakhatom a megfelelő készülékhez a Supershop QR kódot?


- Mi az, hogy lepittyentés előtt? A kasszázási folyamat során általában a kasszás látja, hogy kártyát akarsz beolvasni és addig leáll a scanneléssel (Bár tök feleslegesen, hogy miért ne menjünk bele). Annyi fix, hogy amikor a vásárló QR olvasója fehéren világít, bármikor odatarthatod a QR-ed.


5) - 20%-os kupon esetén minden termékleolvasás után, amire kupont szeretnék használni, le kell olvastatni a kedvezménykupont?


- Először is be kell olvasnod az SSH QR-ed, mert ez előzetes vásárló azonosításhoz kötött. Ha nem olvasod be, nem tudod érvényesíteni a 20%-ot. Utána lehúzod az árucikket, majd utána a fehér színű leolvasóhoz tartod a 20% QR-t. Aztán vagy aktiválható, vagy ki van zárva a termék az akcióból.


6) - Ha applikációból csak (mondjuk) 2db 20%-os kedvezményt szeretnék felhasználni, a másik kettő megmarad?


Elvileg meg, de arra érdemes figyelni, hogy előfordulhat, hogy ha 3 20%-ot beolvasol, de egyre kiköpi a gép, hogy adott termékre nem jó, akkor már csak egy darab marad. Engem ezzel már behúztak a csőbe. Szóval van hiba a rendszerben, főleg, hogy van egy másik gikszer is vele, de az meg a vásárlónak jó :D Kellemes kísérletezgetést hozzá! :DDD

2023. ápr. 28. 02:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Te jó ég. Minden boltba van kártyám kivéve a Spart, valahogy a Supershop sosem volt szimpatikus nem akartam, de mivel ők is ráálltak arra, hogy bizonyos akciós árak csak a kártyával élnek megigényeltem. De el vagyok hűlve attól mennyire bonyolult a rendszerük többihez képest.
2023. ápr. 28. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
52%
Ez reklám, nem kérdés.
2023. ápr. 28. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Elnézést a kései választért, köszönöm a hasznos információkat, különösen a pontról pontra vett hozzászólást! :)


A lepittyentést úgy értettem, hogy a pénztáros beolvassa a termék kódját.

Szoktam olyan Sparba is járni, ahol még csak rám sem néz a - gyakorta - hölgy, a köszönésig sem jutottunk el, mert például pakol az előző vásárló, de már elkezdi "pittyentgetni" a termékeimet, függetlenül attól, hogy akartam-e volna kedvezményt igénybe venni, ezért volt a kérdésem.

2023. máj. 4. 16:23

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!