A Lidl önkiszolgáló pénztárnál az értékcsökkentett áruk fizetéséhez miért kell pénztárost hívni? Rajta van a csomagon az új ár, ezt miért kell külön megerősíteni?
Figyelt kérdés
#Lidl önkiszolgáló pénztár #értékcsökkent áru
2023. ápr. 23. 08:12
1/8 anonim válasza:
Mert lehet a kedves vasarlo leszedte egy másik arucikkrol
2/8 anonim válasza:
Hülyeség amit az 1. ír mivel a mérleg attól még jelzu hogy nem stimmel a súly.
3/8 anonim válasza:
Jaja, mert ha a leárazott fel kilós krumplirol atteszi a kedves vásárló a címkét a fél kilos eperre, akkor ugye más a súly...🤦♀️🤦♀️🤦♀️
4/8 A kérdező kommentje:
#1 & 3. Logikus amit írtok, de az Auchanban ez nem alkalmazzák.
2023. ápr. 23. 08:26
6/8 anonim válasza:
Az Auchanban nincs mérleg, a kasszások nézik, hogy mit ír ki a képernyő. Persze ha sokan vannak, nem tudnak mindenkire figyelni.
7/8 anonim válasza:
Mert különben a honfitársaink jelentős része mindent féláron ütne be, elvégre Magyarország nem éppen a becsületesség földje. Szerintem korrekt ez a megoldás, mert itt nincs külön vonalkód a matricán, mint a Tescóban.
8/8 anonim válasza:
Mert egy szar lett a Lidl... nincs már csak nagy bevásárló kocsi, ha visszaviszel egy nadragot akkor tölts le egy applikációt, ha vissza akarod vinni. Lecsökkent a választékuk is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!