Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Ha zárás előtt történik velem...

Ha zárás előtt történik velem incidens a boltban kérhetek panaszkönyvet?

Figyelt kérdés

Ha zárás előtt fél órával bemegyek vásárolni és a kasszánál történik velem és a kasszás között incidens (a kasszás leejtette a földre a termékemet, szétszakította a termék zacskóját és még ő van felháborodva, ráadásul beütötte a gépbe), zárás előtt tíz perccel akkor kérhetek panaszkönyvet?

Akkor is ha zárás idő van?

A fogyasztó védelmet eddig lehet felhívni?

Van amikor kijönnek az üzlethez?



2023. márc. 27. 22:25
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Ilyenkor nem a panaszkonyvet szoktuk kérni, hanem vagy hoz a pénztáros egy másik terméket, vagy mi magunk elballagunk érte.


Egyébként a kassza fölötti kamera úgyis rögzít mindent.

2023. márc. 27. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Mért ne kérhetnéd a panaszkönyvet, nem értem az összefüggést, egyébként nem kérni kell, hanem levenni, ki kell, hogy rakva legyen. De mért nem az üzletvezetőt hívtad? Csak nem képzeled, hogy a fogyasztóvédelem kiugrál, mert a vevő csettint? Mit csináljanak kint?
2023. márc. 27. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
100%

Nem is kéne kérni, hivatalosan a vásárlók számára elérhető helyen kellene legyen. Ezáltal míg a boltban vagy, bármikor írhatsz a vásárlók könyvébe.

A kérésedre sem cserélte a terméket?

2023. márc. 27. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

A pénztárnál lehúzás után leesett egy doboz eper (1000 ft) és azt állította hogy én vertem le, csak az a bökkenő, hogy háttal álltam, mert az előző terméket raktam be a kosárba. Mikor háttal álltam baz....olt is egyet, tehát nyilvánvaló, hogy ő volt. Legközelebb bezacskózom...

Csak magán a helyzeten mérgelődöm.

De mivan ha valami drága termékről lenne szó nagy tételben?

2023. márc. 28. 01:52
 5/8 anonim ***** válasza:
84%

Szerintem meg is kellene lincselni a kasszást emiatt.


Amúgy meg van kamera, ha tönkre megy a termék egy ilyen esetnél, hívni kell az üzletvezetőt, az vissza nézi a felvételt és ha a kasszas a hibás, kapsz újat. Hameg kiderul, hogy mégiscsak te voltál bena és te verted le, akkor így jártál.

2023. márc. 28. 06:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
45%
Szerintem csak simán egy kötekedő vásárló.
2023. márc. 28. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

A fogyasztó védelmet eddig lehet felhívni?

Van amikor kijönnek az üzlethez?


Mondd, hogy viccelsz :D

2023. márc. 28. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
50%
Ha megalapozott, de inkább meg kell beszélni, ne játsszunk a beosztottak állásával, ne feketítsük őket, ez nem csak keresztény erkölcs. Csak akkor kell, ha más megoldás nincs. Főleg, mert nem tudni, ki a felelős.
2023. márc. 29. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!