Ha zárás előtt történik velem incidens a boltban kérhetek panaszkönyvet?
Ha zárás előtt fél órával bemegyek vásárolni és a kasszánál történik velem és a kasszás között incidens (a kasszás leejtette a földre a termékemet, szétszakította a termék zacskóját és még ő van felháborodva, ráadásul beütötte a gépbe), zárás előtt tíz perccel akkor kérhetek panaszkönyvet?
Akkor is ha zárás idő van?
A fogyasztó védelmet eddig lehet felhívni?
Van amikor kijönnek az üzlethez?
Ilyenkor nem a panaszkonyvet szoktuk kérni, hanem vagy hoz a pénztáros egy másik terméket, vagy mi magunk elballagunk érte.
Egyébként a kassza fölötti kamera úgyis rögzít mindent.
Nem is kéne kérni, hivatalosan a vásárlók számára elérhető helyen kellene legyen. Ezáltal míg a boltban vagy, bármikor írhatsz a vásárlók könyvébe.
A kérésedre sem cserélte a terméket?
A pénztárnál lehúzás után leesett egy doboz eper (1000 ft) és azt állította hogy én vertem le, csak az a bökkenő, hogy háttal álltam, mert az előző terméket raktam be a kosárba. Mikor háttal álltam baz....olt is egyet, tehát nyilvánvaló, hogy ő volt. Legközelebb bezacskózom...
Csak magán a helyzeten mérgelődöm.
De mivan ha valami drága termékről lenne szó nagy tételben?
Szerintem meg is kellene lincselni a kasszást emiatt.
Amúgy meg van kamera, ha tönkre megy a termék egy ilyen esetnél, hívni kell az üzletvezetőt, az vissza nézi a felvételt és ha a kasszas a hibás, kapsz újat. Hameg kiderul, hogy mégiscsak te voltál bena és te verted le, akkor így jártál.
A fogyasztó védelmet eddig lehet felhívni?
Van amikor kijönnek az üzlethez?
Mondd, hogy viccelsz :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!