Hogy értékeled, hogy a SPAR-os kasszás tanácsolta, menjek át a LIDL-be, mert olcsóbb és ő is odajár?
Az eladó csak magával baszik ki.
Ha minden vevő átmegy a lidlbe nem lesz munkája
Attól, hogy dolgozik valahol, még nem elborult agyú szektás , nem résztulajdonos, csak egy alkalmazott.
A fizetéséért megdolgozik! Ha valakinek drága a Spar, így se, úgyse fog ott vásárolni, semmi nem múlik a pénztároson, maximum annyi, hogy útbaigazítást adott, merre induljon el a vevő.
Nem kell ezt így túldramatizálni!
Semelyik oldalról nincs már a világon lojalitás!
Szerinted a Spár részéről van felé lojalitás??!!
Mert akkor ezzel az erővel azt is mondhatnánk, hogy nem becsületes dolog mondjuk kirúgni valakit, azért mert valami pitiáner adminisztrációs statisztika olyan %-ot hozott ki, kitalálta valami okos, hogy úgy hatékonyabb lesz a munka, ha 20 emberből kirúgnak 2-t a maradék 18-at meg agyon hajszolják.
Vagy teszem azt valaki elmegy táppénzre. Nem biztos, hogy lesz hova visszamenni.
Nincs már ilyen manapság.
Letudja a munkáját, megkapja érte a fizetését, ennyi! Mindkét fél részéről.
Én vendéglátásban dolgozom.
Volt olyan, hogy az utolsó pillanatban akartak nálunk egy kis rendezvényt csinálni.
A csökött agyú birka főnököm olyan árat mondott rá, hogy a pali kiröhögte.
Mivel velem beszélt telefonon (mert a főnököm ehhez is hülye) nekem panaszkodott, hogy nem lesz ideje más helyet találni. De inkább nem lesz akkor semmi, de ennyit biztos nem fizet.
Úgyhogy az már biztos volt, hogy hozzánk nem jön.
Én 30 éve vagyok vendéglátós, a mostani munkahelyem előtt is volt életem, és ez után is lesz! Nekem a saját szakmai egzisztenciám, és vendég központúságom fontosabb, mint hogy ne segítenék ilyen helyzetben, vagy hogy nehogy a konkurenciának legyen belőle 3 forint haszna... , mert "ha nekünk szar, legyen mindenki másnak is".
Úgyhogy ismeretségi körben felhívtam 1-2 embert, van e náluk hely, stb, és adtam néhány telefonszámot a palinak, kiket érdemes felhívni.
A cég szempontjából öngólként értékelem, mivel jó esetben az ember nem xarik oda, ahonnan eszik és ha mindenki átmegy, rövidesen kivonulhat ez a cég is, ők meg mehetnek a Lidlbe kasszázni, csak az nem lesz olyan lájtos!
Vevő szempontjából viszont igazán rendes dolog a segítségük, ajánlásuk!
"Ha minden vevő átmegy a lidlbe nem lesz munkája"
" mindenki átmegy, rövidesen kivonulhat ez a cég is, ők meg mehetnek a Lidlbe kasszázni"
Na itt látszik meg a teljes fogalmatlanság, hogy úgy válaszolnak egyesek, hogy szó szerint nem tudják, hogy mit beszélnek.
Ha napi 100 vevőnek mondaná ezt a kasszás, az se változtatna a forgalmon semmit, akárhány napig csinálnák ezt, semmilyen statisztika, semmilyen adat nem mutatna emiatt vissaesést.
Ha valaki tényleg azt hiszi, hogy ezen bármi is múlik, annak egyszerűen köze nincs a témához.
9-es, na te nem a kérdésre válaszoltál!
Másrészt: ha mindenki az asztalra xarik, előbb-utóbb elfogynak a vendégek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!