A Penny és a Lidl miért nem árulja már ezt a 3 fajta dolgot, amit rendszeresen vettem ott? Bővebben lent!
A Lidlben 1 dolog: az üveges cékla. Ciklámen tetejű volt az üveg teteje és talán Freshona q márkája. 1 jó ideje nincsen. Miért? Mikor lesz?
A Pennyben pedig 2 dolog: a sajátmárkás Sissy téliszalámis ízesítésű tömlőssajtkrém és a Penny-s 3 darabos rúd WC illatosító kék dobozban.
Mind2 boltba heti rendszerességgel járok és állandóan kérdezem az ott dolgozókat, hogy mikor lesznek már újra kaphatóak ezek a dolgok. Sosem tudják megmondani. Vajon mikortól lehet újra kapni őket? Mind3 nagyon jó dolog és nagyon szeretném őket újra vásárolni!
Feltehetöen a vásárlók többsége nem igazán vette, ezért kivették a szortimetnböl.
Vagy esetleg szállítási nehézségek vannak, de ezt az eladók nem tudják befolyásolni.
Amikor Lidl termékkel volt kapcsolatos kérdésem, akkor volt, hogy itt kérdeztem a gyékán, máskor pedig felhívtam az ügyfélszolgálatot, amikor itt nem tudtak válaszolni.
Szerintem különböző boltok aktuális készlete is eltérő lehet (de ebben nem vagyok teljesen biztos).
Az is lehet, hogy más helyen van most, mint korábban.
Az eladók sem feltétlenül tudják.
Lehet, hogy a legjobb az lenne, ha felhívnád az ügyfélszolgálatukat. Azt hiszem, hogy ingyenesen hívható számuk van és szokták tudni a választ az efféle kérdésekre.
Sok sikert!
A Lidlé szerintem ez: 06 80 020 534.
Lehet, hogy ezekben az időpontokban hívható:
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA!
+36 80 020 534
Nyitvatartás hétfőtől péntekig 8-18 óráig illetve szombaton 8-15 óráig
A Pennyt még sosem hívtam, de a neten ezt találtam: Penny market ügyfélszolgálat telefonszám: +36-29-339-345.
+36-29-339-345
ugyfelszolgalat@penny.hu
H-Cs: 8:00-17:00
P: 8:00-15:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!