Volt már veletek olyan, hogy az Auchanból rendeltetek és egy-két termék nem a megfelelő mennyiségben jött meg?
Jelezd az ügyfélszolgálatnak;
ekereskedelem@auchan.hu vagy hívd telefon: az ingyenes 06-80-10-90-10-es számon
Hétfőtől szombatig (ünnepnapok kivételével): 8:00-tól 20:00 óráig
Vasárnap: 8:00-tól 16:00 óráig.
Nekem volt, hogy visszautalták az árát annak, ami nem került a csomagba. Rendesek, rugalmasak voltak.
Nálad nem úgy működött, hogy a rendelt árut a futár tételesen veled együtt átnézte, és úgy írtad alá a megrendelőlapot? Ez volna a menete. Mondjuk nálam egy-két termék helyett mást csomagoltak, fel is volt tüntetve, mert a kért termék elfogyott, hozott helyette más márkát (kérdezte, megfelelő-e, ha nem, visszaviszi). Sok tapasztalatom nincs, de utólag nehéz bizonyítani a MENNYISÉGET. Mondjuk például 3 étolaj helyett csak 2 volt a dobozban.. Ennyiből bárki mondhatja, mindent átszámoltunk.
Itt tételesen átnéztük, hogy minden tétel stimmel-e számszerűen.
Fogalmam sincs, más városban hogy működik, Győrben így...
Nálam nem egyeztettünk a futárral, ugyanúgy hozta a GLS, ahogy mást is szokott, odaadta és suhant is tovább.
Kibontva láttam csak a hiányt, jeleztem az Auchan felé, bár én sem fűztem hozzá sok reményt, mivel nyilván nem készült videó a kibontásról, bizonyítani nem tudtam.
Ellenben rendesek voltak, visszautalták az összeget.
1-es voltam
Köszi a válaszokat!
Vagy 80 terméket rendeltem, gondolom a futár nem akarta átnézni egyessével, én meg azután tettem meg, hogy elment. Így persze utólag visszagondolva, ez hiba volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!