A Pennyben miért bunkó, faragatlan a pénztárosok többsége? Ott ez felvételi követelmény?
Állok a sorban és megdöbbenek hogyan beszélnek a vevők többségével. És a normális vevőkről beszélek.
Nekem is beszóltak már pl. mert 4 karton sört veszek és miért nem pakolom ki az összeset a szallagra mi van ha mellette valamit kilopok, meg miért mondom meg hogy hány db zsemle van a zacskóban, majd ő megszámolja...
Igen utolsó, ezzel van a fő problémám. Meg azzal hogy a vezetőség a becsületes vevők ugráltatásával akarja a lopásvédelmet megoldani.
Igazad van, azonban tapasztalatom alapján magasan a Penny vezet a bunkó pénztárosok számában
#9 Neked legalább "érdemben" válaszoltak.
Beírtam a Szentendrei úti Auchanban a vásárlók könyvébe, hogy ahogy sok más áruházban, a pékárut ott is célszerű lenne a kiválasztáskor felcímkézni, ne a pénztárban kelljen kikeresni a megfelelő kódot. Azt a választ kaptam, hogy sajnálják, hogy kellemetlenség ért, legközelebb forduljak a vevőszolgálathoz.
A DM-nek küldtem egy e-mailt, hogy bizonyos infót nem kaptam meg a pénztárnál. Azt válaszolták, hogy forduljak a pénztároshoz, majd ő válaszol.
Egyik esetben sem olvasták el, amit írtam, csak copy/paste-tel elintéztek.
A Váci úti Tesco egyáltalán nem válaszolt több levelemre.
Amíg ki nem derül, hogy nem becsületes, addig becsületesként kell kezelni.
Mit szólnál hozzá, ha a buszról leszállítana az ellenőr, és csak lent tudnád megmutatni az érvényes jegyed v. bérleted?
Egyébként nem kell HELYBŐL bunkónak lenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!