Mi a teendő ha a lidl átveri a vásárlókat?
Figyelt kérdés
Szegedi lidl ben vásároltunk fagyasztott "áfonyát"- már évek óta ezt vesszük, eddig semmi probléma nem volt- viszont ez utóbbinál feltűnt, hogy nem áfonya az amit annak próbálnak eladni. Amint kibontottam, elkezdett olvadni feltűnt, hogy pirosas árnyalatú a színe, nem is lila, mint ahogyan az szokott lenni.Az íze is eltérő, szerintem inkább bodza (ami jóval olcsóbb) , de áfonya biztosan nem. Szerintem sokaknak fel sem tűnne, csak az, hogy valami nem stimmel. Két ilyen zacsival vettünk, mind a kettő ugyan az. Bosszantó, mostantól ez mindig így lesz? Mit lehet ilyenkor csinálni? A blokkot már elhajítottam:')2021. márc. 18. 08:21
21/23 nemaRendőrség válasza:
Vidd vissza hogy minőségbeli probléma van a vásárolt termékkel.
Illetve fényképezd le és küld el az ügyfélszolgálatuknak.
Tekintve hogy lidl és tudják hogy a termékeik fele selejt így kb kérdés nélkül visszavesznek mindent
22/23 anonim válasza:
Áfonya: van vörös és kék, de amilyen ostoba vagy, ezt sem tudod és itt háborogsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!