Van erre lehetőség az Aldi üzleteiben, vagy felesleges próbálkoznom?
Figyelt kérdés
Múlt szombat este (13-án) vettem náluk 4 zacskó ilyen pörkölt pisztáciát: [link]
Ma felbontottuk az egyiket, és bizony csalódást okozott, hogy finoman fejezzem ki magam. Szerintetek érdemes visszavinnem a még bontatlan 3 zacskót, és megkérdezni, hogy választhatnék-e valami mást helyettük, ami értékben pont annyi vagy több?
2021. febr. 16. 17:46
1/15 anonim válasza:
Szerintem élelmiszer esetén ilyen lehetőség nincs.
2/15 anonim válasza:
Mi bajod van vele? Én szeretem a pisztáciát.
4/15 A kérdező kommentje:
Szerintünk elk*rták a pörkölését (túlpörkölték).
2021. febr. 16. 18:29
5/15 anonim válasza:
Aaaa ne is mondd, mi a Lidl-ben vettünk ilyen csoki bevonatú szotyit és tiszta avas volt, mintha levegőt kapott volna. De sajnos szerintem arról nem a bolt tehet hanem aki eleve készítette ezeket.
Felesleges visszavinni
6/15 anonim válasza:
Szerintem minőségi probléma miatt visszaveszik simán.
8/15 anonim válasza:
Ha megvan a blokk, simán visszaveszik a bontatlan zacskókat. Ha nincs meg, de saját márka vagy rajta van a logójuk, akkor is esélyes.
9/15 A kérdező kommentje:
megvan a blokk.
2021. febr. 16. 19:24
10/15 anonim válasza:
Visszaveszik.
Én vittem már vissza pár zsacskó tejport, kérdezték hogy mi a gond vele?
Mondtam hogy nem ízlik.
Visszaadták a pénzt szó nélkül.
Majd elsózzák másnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!