A McDonald's miért tesz "szívességet", hogy triplasajtburgert kínál de csak a 30 éves születésnapján?
Miért kell egy eleve létező terméket kerek évfordulókhoz kötni?
Mi értelme a triplasajtburgert csak x évente készíteni?
Ezért sem megyek hozzájuk csak ritkán.
Vagy mindig van náluk csak én nem tudok róla?
Műhiszti.
Bármikor dupla sajtburger megveszed, szimpla sajtburgert megveszed mellé, szimplából a duplába átrakod a húst, és kész a tripla. De csak ha valóban akarod. Ha viszont hisztizni akarsz, akkor nincs mit tenni.
NOS?
Egymásnak ellentmondó dolgokat írsz.
"eleve létező terméket"
"Mi értelme a triplasajtburgert csak x évente készíteni"
Nem eleve létező termék. Most van, egyébként csak szimpla van, meg dupla.
Én sem megyek gyakran, de én idáig nem találkoztam vele csak a szimplával és a duplával.
Amin én meglepődtem, hogy anno havonta a postaládában voltak a kuponjaik, mindig adtak ha nagy ritkán ott ettem és most februárra a szülinap alkalmából osztogattak kuponokat. Ugyanúgy, ami régebben állandó jelleggel volt. Nem tudom mikor szűnt meg ez a kupon dolog.
#1 Gondolom te nagyon frappáns embernek ÉRZED magad.
Jó hogy nem a mezőre zavarsz ki mindenkit, hogy menjen magának akkora szeletet vágni a marhából, amekkorát akar, gyártsa le magának és ne "hisztizzen". OMG
Megértetted a lényeget. Leülhetsz. Egyes.
A McDonald's nem tesz szívességet, hanem az egekig pumpálja a hasznát - vagy úgy is mondhatnám: maximalizálja a profitot.
Tripla sajtburgert tud gyártani a Meki, megvan hozzá a technológia. Megtehették volna úgy is, hogy bevezetik, a kínálatban tartják, a nép meg majd veszi. A bevezetés idején óriási rá a kereslet, próbáljuk ki, újdonság, hátha jó. Aztán majd alábbhagy, szépen beleszürkül a kínálatba.
Ehelyett úgy döntöttek, lehúznak pár bőrt a termékről. Pár éve már volt tripla sajtburger többször is, kivezették, majd most, óriási csinnadrattával ismét elővették: itt a tripla sajtburger különlegességként a 30. születésnapra, korlátozott ideig.
Így ismét itt van a "jé, újdonság, nézzük meg" állapot, megy a nép, vásárolja, mert újdonság, milyen jó, annyiba kerül, mint a dupla meg rövid ideig van csak - ott a felhajtás rögtön. Aztán tényleg kivezetik, ahogy ígérték, várnak egy kicsit, hadd morogjon magában az egyszeri Meki-rajongó, hogy be kell érnie két húspogácsával. Na, és mi jön ez után?
Természetesen újra bevezetik, közkívánatra. Megint jön a felhajtás, sokat adnak el belőle, mert újra van, ki tudja, most meddig, együnk belőle, mert jó. A végeredmény pedig az, hogy valószínűleg több fogy belőle adott idő alatt így, mintha állandó része lenne a kínálatnak. A hozzáértők kiszámolták, hogy nekik így éri meg a legjobban.
én szeretem a triplát, de eszembe nem jutna összeborogatni a duplát a szimplával, az a legalja lenne.
A kimaxolás amit írtok teljesen logikus, de ha folyamatosan el tudnának adni belőle, akkor az gondolom több profitot hozna nekik, de ellentmondás hogy kivezetik.
"... de ha folyamatosan el tudnának adni belőle, akkor az gondolom több profitot hozna nekik..."
Nem valószínű. Ha több profitot hozna az, hogy folyamatosan a kínálatban van, akkor úgy árulnák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!