Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Van értelme valahol panaszt...

Van értelme valahol panaszt tenni?

Figyelt kérdés
Tegnap vettem egy zacskó SALTY sajtos pufit, és evés közben majdnem bekaptam egy nagyjából 3cm hosszú hegyes fa szálkát, ami a zacskóban volt. Az lenne a kérdésem, hogy ilyen esetben van-e értelme panaszt tenni valahol, vagy úgyse foglalkozna velem senki?

#fogyasztóvédelem #panasz #chips #van-e értelme #fa szálka
2014. jún. 8. 10:59
 1/4 Oneness válasza:
100%

Szerintem van értelme jelezni a problémát mert ez gyártási (csomagolási) hiba ami sérülést okozhat másnak is.


Mivel ez egy Penny Market saját márkás termék, a Penny vevőszolgálatára lehet írni vagy telefonálni:


ugyfelszolgalat@penny.hu

06-29-339-300 (H-CS 8-17, P 8-16:30)


Ha nem kapsz választ és szeretnél mégis valami tenni akkor a fogyasztó védelem a következő:


[link]


Sok sikert.

2014. jún. 8. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Szerintem is erdemes jelezni a gyartonak.
2014. jún. 8. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a gyors válaszokat, akkor mindenképp írok nekik. :)
2014. jún. 8. 11:48
 4/4 anonim válasza:

A gyártó felé való jelzés mellett érdemes jelezni, jelen esetben nem a fogyasztóvédelmi hatóságnak, hanem az élelmiszerek élelmiszerbiztonsági ellenőrzésére jogosult Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatalnak (NÉBIH): [link]


Üdvözlettel: NFH admin1

[link]

2014. jún. 10. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!