Van értelme valahol panaszt tenni?
Figyelt kérdés
Tegnap vettem egy zacskó SALTY sajtos pufit, és evés közben majdnem bekaptam egy nagyjából 3cm hosszú hegyes fa szálkát, ami a zacskóban volt. Az lenne a kérdésem, hogy ilyen esetben van-e értelme panaszt tenni valahol, vagy úgyse foglalkozna velem senki?2014. jún. 8. 10:59
1/4 Oneness válasza:
Szerintem van értelme jelezni a problémát mert ez gyártási (csomagolási) hiba ami sérülést okozhat másnak is.
Mivel ez egy Penny Market saját márkás termék, a Penny vevőszolgálatára lehet írni vagy telefonálni:
ugyfelszolgalat@penny.hu
06-29-339-300 (H-CS 8-17, P 8-16:30)
Ha nem kapsz választ és szeretnél mégis valami tenni akkor a fogyasztó védelem a következő:
Sok sikert.
2/4 anonim válasza:
Szerintem is erdemes jelezni a gyartonak.
3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a gyors válaszokat, akkor mindenképp írok nekik. :)
2014. jún. 8. 11:48
4/4 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!