Van egy ételfutár cég, akiknél vettem egy kupont, amivel lehet ebédet rendelni, de mégsem kérem és kérném vissza a pénzem. De nem állnak szóba velem. Kinek szóljak, hogy csináljon valamit? Fogyasztóvédelem?
Figyelt kérdés
Szóltak (emailt írtak) a február végén, hogy technikai okok miatt nem lehet rendelni, ne is próbáljam meg. Ez persze a honlapukon nem látszódik, újabb akciós kuponokat lehet venni. A kupont február közepén fizettem be, és többször kértem őket, hogy inkább kérem vissza a pénzem, de nem történik semmi. Akkor azt mondták, hogy szünetel a rendelés, és hogy másik ételfutár céggel veszik fel a kapcsolatot, hogy majd náluk levásárolhatom, de eltelt egy pár hónap, a kupon határideje május 31 és inkább a pénzem kellene.2013. máj. 24. 14:38
1/2 anonim válasza:
Menj a fogyasztóvédelemhez. Nekik ez ismerős. Segítenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!