Olyankor mi a teendő, ha a télifagyiban tűzökapcsot találtunk?
Figyelt kérdés
Vettem a 2 éves kisfiamnak egy télifagyit,ahogy elkezdte enni,pár perc mulva valamit kiköpött.Elvettem töle,és egy tűzökapocs volt.Még jó,hogy ideadta!!! Szerintetek szoljak a gyárto cégnek?Vagy mi legyen?2012. márc. 29. 09:57
1/11 anonim válasza:
nézd meg a csomagolást ha még megvan, mert többnyire fel szoktak tüntetni rajta elérhetőséget, info-vonalat.
2/11 A kérdező kommentje:
Nincs meg a csomi,mert már a boltban kidobtam,de a boltban ez az egy fajta fagyi van és van még belöle rengeteg...
2012. márc. 29. 10:22
4/11 A kérdező kommentje:
Megvan a blokk,de kis faluban élünk,emlékezni fognak ha visszamegyek "panaszkodni" a télifagyi miatt...
2012. márc. 29. 10:38
5/11 anonim válasza:
És ha panaszkodsz, akkor mi van? Nem a boltban tették bele a tűzőkapcsot, hanem a gyárban nem? Szerintem meg nem a boltban kell panaszt tenni, mert ők ebben nem hibásak, a gyártónál kell reklamálni. Nézd meg ha legközelebb ott jársz, hogy mi a márkája és biztosan van rajta elérhetőség.
6/11 anonim válasza:
Nem is azért kérdeztem a blokkot, hogy a boltba menj vele, hanem a fogyasztóvédelemhez, akik viszont lehet, hogy kérni fogják.
De azért nagy sikerre ne számíts, nehezebb a bizonyítás, mint mondjuk egy elromlott mosógép esetén.
7/11 DannyZuko válasza:
fogd meg és dobd ki a kapcsot. szerinted ezt hogy bizonyítod? mert ha mérgező a fagyi akkor oksa... maga a fagyi a minta. ebből ő meg kihúzza magát, hogy nem bizonyítható, h nála került bele. és nem is az. dobd ki.
8/11 A kérdező kommentje:
Nem várok csodát a bolttól...De ha ott elmondom mi volt,legalább odafigyelnek,vagy szolnak ők is valakinek.Itt nagyon rendesek az eladók.Én nem akarok senkinek semmi bajt,de illendö dolog lenne,ha jobban odafigyelnének.Ha nem köpi ki,nagyob baj is lehetett volna belöle.Én csak azt szeretném,hogy másokkal ne forduljon elö. Nem kell lehurrogni,a gyerekemről van szóó... Ha a ti gyerekeiddel ilyen fordulna elö,és ne adj istem lenyeli és felsérti a torkát vagy valami,biztos nem ülnétek nyugodtan...
2012. márc. 29. 11:06
9/11 anonim válasza:
Jogos, és megértjük, csak próbálunk objektívek maradni. Ha rendesek a boltban, akkor hajrá, hátha lesz ötletük. Vagy próbálj itt körülnézni:
10/11 anonim válasza:
ha boltban megtudod a gyártó nevét, címét a meglévé télifagyi csomagolásásról, egyenesen annak írjad meg a panaszodat. ha normális cég, akkor terméékkel kártalanít.
én is élelmiszeripari cégnél dolgoztam több, mint 42 évet, nálunkl is így működött a vevői reklamáció. vagy termékkel, vagy vásárlási utalvánnal "engeszteltük" ki a vevőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!