Múltkor voltam a mekiben, és a sprite helyett valami undorító poshadt vizet adott ki a gép. Ilyenkor reklamálhatok?
Figyelt kérdés
2011. nov. 13. 23:13
1/6 anonim válasza:
Igen. Valószínűleg kifogyóban volt a szirup (a Mekiben ugyanis abból készülnek az üdítők, nem az eredetit töltik bele). Ilyenkor szó nélkül ki kell cserélniük.
2/6 A kérdező kommentje:
Mondjuk nem is tudom, mit vártam a mekitől.
2011. nov. 13. 23:20
3/6 anonim válasza:
Akkor kellett volna reklamálni, most már késő!
Szerintem egy másik üdítőt kaptál volna ingyen.
Nekem egyszer olyan volt, hogy egy szendvicsből hiányzott a sajt, és már a fele elfogyott, mikor észrevettem (sokminden más is volt benne, azért nem előbb), kaptam helyette egy újat.
4/6 anonim válasza:
Igen. Ilyenkor kezedben az ehetetlen/ihatatlan dologgal vissza kell sétálni a pulthoz, és szólni, hogy mi a gond. Ki fogják cserélni...jobb esetben.
5/6 n.zsani. válasza:
ha nem tetszik a meki ne járj oda.Idegesítő hogy szidjátok közbe napi szinten ott esztek.nèzzetek magatokba!ès igen bármi problémád van készségesen segítenek,nem ezerrel üvölteni kell,meg vásárlók könyvét követelni,hanem értelmes ember módjára szólni.exmekis vezető
6/6 10 deka farhát válasza:
Persze, mert ha nem járna oda, akkor nem tudná szidni :)
Ha meg nincs mit szidni, ócsárolni, akkor már nincs is értelme az életnek.
Üdv, Világ! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!