Anno ki találta azt ki, hogy csokoládés (v. csoki tartalmú) bonbont csak aranyba-ezüstbe csomagolva lehet eladni? Avagy honnét ered ez a megjelenésű proletár-sznobizmus?
Szóval gondolok arra, hogy majdhogynem bármilyen átlagos csomagolt gyári csokibonbont néz az ember - talán a tényleg nagy kaliberű, prémium és magukra adó édességgyártók azok, akik ezt nem csinálják -, azt a gyártónak egyszerűen MUSZÁJ volt kívül aranyba, belül ezüstbe csomagolnia, mert ha az majd kivakítja a szememet, az ilyen jaó prímium minőségérzetet ad.
Na persze itt nyilván nem arra gondolok, hogy valódi arany/ezüst füstlemezbe teszik, csak ilyen frankón arany/ezüst hatású négyzetméterenként 5 ezred centbe kerülő valami f@$z celluxos cuccba.
Egyébként az is érdekelne majd, hogy ki volt az, aki kitalálta azt az anyagot és azt a technológiát, amivel ilyen nagyon arcbamászó arany/ezüst "szín"hatást lehet elérni, ilyen ezredcentes csóró anyagokon is. De az majd egy másik kérdés lesz....
Szóval, ezt anno ki és mikor találta ki? Vagy melyik vállalat/manufaktúra volt az első, amelyik elkezdett ezzel játszani?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!