Mit lehet tenni, ha a kiszállított mekis rendelésemből hiányzik valami?
Rendelni hogy lehet tőlük, ha nincsen telefonjuk?
Többszöri eset után, tulajdonképpen semmi rendkívüli nem történt, csak a "szokásos" - miért rendelsz onnan bármit is?
Lehet panaszt tenni akár a Fogyasztóvédelemnél, csak sok haszna nincs (bizonyítsd be, hogy nem küldték ki)
"Jelezni nem lehet nekik"
Ilyen cégtől eleve nem is szabad rendelni (ha ez valóban így van, bár az adott esetben kétlem...).
Foodorán ez van kiírva:
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Fogyasztóként észrevételed vagy panaszod van a rendeléseddel kapcsolatban? Lépj be a profilodba, és keresd fel az Ügyfélszolgálatunkat, ahol választ kaphatsz a leggyakrabban felmerülő kérdésekre vagy beszélhetsz munkatársunkkal. A gyors és személyre szabott segítség miatt szükséges, hogy be legyél jelentkezve, így tudják kollégáink a kérdéseidet a legpontosabban megválaszolni.
Ha esetleg nem vagy regisztrált felhasználónk és további segítségre szorulsz, lépj kapcsolatba velünk a help@foodora.hu email címen!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!