Panaszkönyvbe írtál már be valami miatt, boltban, étteremben, stb?
Az egyik hiperben általában mérsékelten pókerarcú pénztárosok ültek. Olyanhoz kerültem, aki kifejezetten kedves volt, és nekem is elég jó napom volt. Szóval írtam a vásárlók könyvében hogy nagyon kedves volt a pénztáros. :-) Kicsit meglepődtek, mert ilyenért nem szokták elkérni a vásárlók könyvét :-D
Így utóbb visszagondolva lehet, hogy többször kéne ezt csinálnom, hiszen nekem is jól esik ha visszajelznek, hogy jól csinálom a munkám.
Panaszkönyvbe nem, de panaszlevelet már írtam mobil, internetszolgáltatónak.
TÖBBnek is, egy sajnálom levéllel volt mindig elintézve. Ezért vagyok úgy vele, hogy fölösleges írni.
Viszont: ismerősöm írt múltkor a Hell Energynek egy észrevételt és kapott kárpótlásul egy karton (24 db) HEll üdítőt (futár vitte házhoz neki ingyen), szerintem teljesen korrekt volt részükről.
Sok értelme nincs.
A panaszkezelő munkakör lényege is nem a probléma orvoslása, hanem az, hogy az ügyfélelégedettség visszaálljon olyan szintre a panaszoló részéről, hogy ne menjen tovább magasabb szintű pl: Békéltető Testület területére az ügy.
Kárpótlás legtöbb helyen nincs, változtatni sem szoktak, csak jön egy sablon mondat, hogy a jövőben jobban figyelnek az ügyfélelégedettségre és bíznak abban, hogy következő alkalommal már nem lesz efféle problema.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!