Járt már más is így? Rendeltem egy pizzát és nem azt kaptam amit kértem!
Figyelt kérdés
Rendeltem egy pizzát a debreceni Don Pedro pizzériából, a dobozra és a számlára is az volt írva amit rendeltem de miután kinyitottam a dobozt teljesen más volt benne. A dobozt csak akkor nyitottam ki mikor már bejöttem.. Más is járt már így? Mit lehet tenni? Vagy legközelebb hamarabb nézzem meg a dobozt? :D2010. szept. 14. 16:20
1/4 anonim válasza:
Rögtön telefonálni kell a pizzériába, és szépen hoznak helyette egy másikat.
Velem volt már ilyen többször is, pl.:
1. Tök mást hoztak, de finom volt és megettem
2. Nagyon nem ízlett volna, így felhívtam őket. Hozták amit eredetileg kértem, plusz még egy ajándék desszertet amiért elszúrták
3. Gyrost rendeltem egyszer, és volt benne hagyma is, meg csípős szósz is. Baromira nem kértem rá. Felhívtam őket, 15 perc múlva ott volt a tuti, és még a másikat is otthagyták. Megette az asszony :)
2/4 anonim válasza:
Reklamálni kell. Ha azonnal hívod őket, hoznak másikat. Ha órákkal később, és már megetted, akkor max. egy ajándék sütit kapsz legközelebb.
3/4 anonim válasza:
Telefonálj be, hogy rosszat hoztak ki. Előfordul, ott is emberek dolgoznak, nem tévedhetetlenek.
A pizzát meg add nekem :D
4/4 A kérdező kommentje:
Köszi, már megettem xD De akkor legközelebb így cselekszem. :D
2010. szept. 14. 16:53
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!