Véletlen más ízű üdítőt vettem egy kartonnal, átcserélik?
Figyelt kérdés
1 hete vettem, blokkja meg van, nem egy nagy összeg, kb. 5eFt, de sajnálnám kidobni.
Pitiánerség visszavinni? Egyáltalán kicserélik?
(nem cipelem vissza feleslegesen, és kétszer sem tudok arra menni.) :)
2018. jún. 14. 07:50
1/7 anonim válasza:
Attól is függ, hogy hol vetted.
A Lidl-ben szerintem kicserélik, ha a blokk is megvan.
2/7 anonim válasza:
Nem.
Csak a tartós fogyasztási cikkeket lehet cserélni.
30 éve még működhetett volna, hogy Jolika kicseréli neked jófejségből, de manapság a teljes árukészletet szoftveresen tartják számon, még a mákos vagy meggyes rétest vettél-e is kardinális kérdés a kasszánál, hiába kerül ugyanannyiba. Tehát nem lehetne leadminisztrálni a cserét, meg nincs is jogalapod rá.
3/7 anonim válasza:
Szerintem mi ezt innen nem fogjuk tudni megmondani. Én betenném az autóba az egész kartont, természetesen a blokkal/számlával együtt. Aztán bemennék az üzletbe, rákérdeznék, megbeszélném az illetékesekkel az egészet, aztán ha részükről oké (gondolom bontatlan az egész, ez alap, különben ne is várj el semmit), akkor vinném be.
4/7 A kérdező kommentje:
nincs autó, ezért sem cipelném, de majd lesz valami vele :)
2018. jún. 14. 09:56
5/7 anonim válasza:
Igyátok meg.
Majd legközelebb veszel másik ízűt.
6/7 anonim válasza:
Egy hete? Biztos nem cserélik ki.
7/7 A kérdező kommentje:
rendesek voltak, kicserélték.
2018. jún. 15. 10:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!