Komolyan van, aki a kampányuk miatt nem iszik coca colát?
Többről van itt szó mint szimpla üzletpolitika/marketing stb...
...az a baja a "homofób" embereknek, hogy már lassan a csapból is melegvíz folyik. Nézzél meg egy sorozatot, videójátékot, vagy bármi egyebet ami élvezeti cikknek számít, és annak reklámjait is. Mindenhol ott vannak, és ez a kiakasztó. Hogy mi ezzel a baj globálisan nézve? Az, hogy a kisgyerekek/tinédzsereknek tudatalattiában is megjelentkezik, ami miatt később nemi identitás problémákkal fognak küzdeni, a szexualitás területén se azt fogják tenni ami ténylegesen önmaguknak jó (belső tényezők), hanem amit a környezetük (társadalmunk) kivetít rájuk. Így is elég sok a deflektált ember, hát még ezek után.
És sajnos nem arról van szó, amit sok melegpárti nem meleg hirdet, hogy mindez az elfogadásról és a megértésről szól, sőt korántsem. Ugyanúgy szexuális vonzalom adódik köztük, és nem a várva várt felvilágosodás: nemek közti egyenlőség, a külcsín háttérbe szorulása és maga a belső értékekhez való vonzódás.
Eddig is voltak melegek és elvoltak anélkül, hogy ezt reklámozni kellett volna. Ez ugyanolyan dolog a tinik szemében mint az egyes pszichés zavarok, mbti, rockerség a lányok körében, intro/extrovertáltság stb... Megvoltak eddig is, de jött egy ilyesfajta hullám amire a marketingesek is ráugrottak és készen is lett az új "én különb vagyok a másik" "én különc vagyok" életérzés ami már mondhatni ragályos, de így akarnak egyéniségek lenni. Mint ahogy tudjuk, ez a korosztály a legbefolyásolhatóbb ilyen tekintetben és ezzel vissza is térhetünk a Coca Cola-hoz, aki ezt jól ki is használja. Nem fogom korosztályokra bontani, de az idősebb embereknek van más komolyabb problémájuk, hogy pl nyugdíjba tudjanak menni, a fiatalok meg ráérnek ezen kattogni meg lobbizni, mert úgysincs jövőképük, és pl vidéken egy ilyen plakátot se véltem felfedezni, de Pesten kb minden megállóban van egy (ugye aegy centralizált helyen még nehezebb kitűnni a tömegből). Meg is találták a potensebb célközönséget, Ők sem hülyék.
Na és van egy bizonyos réteg aki ezzel tisztában van, és így is megveszi a Coca Colát még ha nem is melegpárti, mivel az a 10 ember kiesése semmi nyomot nem fog hagyni a "The Coca-Cola Company" budgetjében, még annyira sem izgatja, hogy az ez miatti háborgásra megváltoztassa a marketing stratégiáját.
Visszatérve az ismerőseidre, Ők most lobbiznak ez ellen (azt hiszik bármit is elérnek ezzel), és/vagy szimpla dacból nem isszák ezt az említett okokból. Magukkal csesznek ki.
De egyébként, arra a megjegyzésre, hogy akkora fanatikus vagy: csodálkozom, hogy nem az a kérdésed, hogy mi lett a Coca Cola-val az elmúlt években, mivel a Classic íze is...finoman szólva..."gyengébb".
Na mindegy, cheers hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!