Kezdőoldal » Ételek, italok » Alkoholmentes italok » Komolyan van, aki a kampányuk...

Komolyan van, aki a kampányuk miatt nem iszik coca colát?

Figyelt kérdés
Heteró lány vagyok, akik mindig is imádta a cocát, sőt szinte fanatikusa vagyok, ha lehet ilyet mondani. Tudom, tudom mennyire egészségtelen, drága, azzal tisztítják a háziasszonyok a lefolyót stb. Attól még szeretem. Szivemszerint betíltanám a pride-ot meg minden ilyen polgárpukkasztó dolgot és nekem is furák voltak a plakátok, de amúgy hidegen hagy. Ettől még a coca cola nem lett másabb, a cégpolitikája meg nem érdekel, amíg nem kiskutyákból készítik a colát. Mondjuk kínait is szoktam enni 🤔 na mindegy. Most több ismerősöm is jön nekem azzal, hogy igyak helyette valami Szöcskét, ami magyar cola nem pedig ratyikat istenítő külföldi cucc. Ők komolyan emiatt áttérnek a pepsire meg erre a magyar colára, ami szerintem elég..fura. Ha valakinek jobban izlik a pepsi vagy bármi más estetleg ugyanolyannak tartja a kettőt csak az olcsóbb akkor nyilván érthető ha inkább azt issza, de így nekem nem az. Komolyan vannak ilyen szinten homofób emberek vagy csak ez a néhány ismerősöm esett most túlzásba?
2019. aug. 18. 12:22
 1/4 anonim válasza:
54%
Szimplán azért van ez, mert nem szeretnének támogatni egy olyan céget, aminek a kampányával nem értenek egyet. Nem feltétlen túlzott homofóbia, csak tartják magukat az elveikhez.
2019. aug. 18. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
73%
Ostoba emberek az ilyenek. Mondjuk én minden homofóbot annak tartok, heteroként szégyenlem hogy vannak köztünk ilyen selejt emberek, akik más nemi identitása miatt képesek kiakadni. Gyerekes viselkedés, egy normális, tanult felnőtt embernek már több esze kéne legyen
2019. aug. 18. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
40%

Többről van itt szó mint szimpla üzletpolitika/marketing stb...


...az a baja a "homofób" embereknek, hogy már lassan a csapból is melegvíz folyik. Nézzél meg egy sorozatot, videójátékot, vagy bármi egyebet ami élvezeti cikknek számít, és annak reklámjait is. Mindenhol ott vannak, és ez a kiakasztó. Hogy mi ezzel a baj globálisan nézve? Az, hogy a kisgyerekek/tinédzsereknek tudatalattiában is megjelentkezik, ami miatt később nemi identitás problémákkal fognak küzdeni, a szexualitás területén se azt fogják tenni ami ténylegesen önmaguknak jó (belső tényezők), hanem amit a környezetük (társadalmunk) kivetít rájuk. Így is elég sok a deflektált ember, hát még ezek után.


És sajnos nem arról van szó, amit sok melegpárti nem meleg hirdet, hogy mindez az elfogadásról és a megértésről szól, sőt korántsem. Ugyanúgy szexuális vonzalom adódik köztük, és nem a várva várt felvilágosodás: nemek közti egyenlőség, a külcsín háttérbe szorulása és maga a belső értékekhez való vonzódás.


Eddig is voltak melegek és elvoltak anélkül, hogy ezt reklámozni kellett volna. Ez ugyanolyan dolog a tinik szemében mint az egyes pszichés zavarok, mbti, rockerség a lányok körében, intro/extrovertáltság stb... Megvoltak eddig is, de jött egy ilyesfajta hullám amire a marketingesek is ráugrottak és készen is lett az új "én különb vagyok a másik" "én különc vagyok" életérzés ami már mondhatni ragályos, de így akarnak egyéniségek lenni. Mint ahogy tudjuk, ez a korosztály a legbefolyásolhatóbb ilyen tekintetben és ezzel vissza is térhetünk a Coca Cola-hoz, aki ezt jól ki is használja. Nem fogom korosztályokra bontani, de az idősebb embereknek van más komolyabb problémájuk, hogy pl nyugdíjba tudjanak menni, a fiatalok meg ráérnek ezen kattogni meg lobbizni, mert úgysincs jövőképük, és pl vidéken egy ilyen plakátot se véltem felfedezni, de Pesten kb minden megállóban van egy (ugye aegy centralizált helyen még nehezebb kitűnni a tömegből). Meg is találták a potensebb célközönséget, Ők sem hülyék.


Na és van egy bizonyos réteg aki ezzel tisztában van, és így is megveszi a Coca Colát még ha nem is melegpárti, mivel az a 10 ember kiesése semmi nyomot nem fog hagyni a "The Coca-Cola Company" budgetjében, még annyira sem izgatja, hogy az ez miatti háborgásra megváltoztassa a marketing stratégiáját.


Visszatérve az ismerőseidre, Ők most lobbiznak ez ellen (azt hiszik bármit is elérnek ezzel), és/vagy szimpla dacból nem isszák ezt az említett okokból. Magukkal csesznek ki.


De egyébként, arra a megjegyzésre, hogy akkora fanatikus vagy: csodálkozom, hogy nem az a kérdésed, hogy mi lett a Coca Cola-val az elmúlt években, mivel a Classic íze is...finoman szólva..."gyengébb".

Na mindegy, cheers hozzá.

2019. aug. 18. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
#3 Sajnos nagyon igazad van, az elmúlt években sokat romlott a minősége (kb. mióta 1,75ös és 2,25ös kiszerelésben kapni), de nekem így is jobban izlik, mint mondjuk a pepsi vagy bármelyik másik.
2019. aug. 18. 15:36

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!