Mobilcégek vevőszolgálatokra főleg miért fiatal dekoratív csajokat vesznek fel, miért nem olyat akinek van több éves gyakrorlata ehhez?
#2
Messze nem ennyiből áll a munka egy mobilszolgáltató vevőszolgálatán, kellene érteniük a telefonokhoz, tartozékokhoz, azok működéséhez, ismerniük kellene szolgáltatásokat, tarifákat, számlázást minden. Csak aztán az van többségében, felveszik a dekoratív csajt aki meg sötét általában mint a barlang
Ez a telefonos vagy az üzletes? Én az Allees Telekomba járok, és ott általában 30-as férfiak szolgáltak ki. Még cigány származású ügyfeles is szolgált ki, szóval nem lehet azzal gyanúsítani az üzletet, hogy csak a látszatra mennének.
Telefonos ügyfélszolgálaton gyakoribb volt a női hang, de ott is vegyes.
Úgy tudom elképzelni, hogy nagy a fluktuáció ilyen helyen, és tapasztalt kollegának (jó fizuval) csak kevés a headcount, és biztos van valami díszes neve, level 2-es senior ügyfélmenedzser vagy valami.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!