Miért van folyamatosan vevő szolgálati ügyfél szolgálati munkahelyekre felvétel? Mi rossz van abban csak beszélgetni kell emberekkel
Figyelt kérdés
2023. máj. 19. 16:45
1/7 anonim válasza:
Peldaul mert pocsekul fizet?
Ha neked kell masokat zaklatni, elnezest hivogatni, akkor sokat emlegetik anyukadat.
Ha meg teged hivnak, akkor a nap vegere te emlegeted mindenki anyukajat.
2/7 anonim válasza:
A sok hisztiző, reklamáló ember fárasztó tud lenni.
3/7 anonim válasza:
Mi a rossz?
Az emberek bunkók és idióták. Ha valami szar, rajtad csattan függetlenül attól, hogy van-e bármi közöd hozzá. Illetve a fizetés is valószínűleg szar..
Fárasztó am napi 8 órába bunkókkal és agyhalott emberrel foglalkozni. Ne gondols, hogy egy vevőszolgálat ügyfelekkel olyan egyszerű..
4/7 anonim válasza:
Szar fizetés.
Üvöltenek veled a telefonba a cég hibái miatt.
5/7 anonim válasza:
Hülyékkel kell beszélgetni általában, kevés pénzért.
6/7 anonim válasza:
Ráadásul rögzítik, s ha hibázol, rádverik.
Nem éri meg.
Ideg- és lélekölő.
7/7 anonim válasza:
Ami nálunk volt (call center): alacsony fizetésért cserébe idióta, rosszindulató, fogalmatlan vezetőkkel voltál körülvéve, akik folyamatosan csesztettek. Az ügyfelekkel volt a legkevesebb gond, lényegében nekik jogos panaszaik voltak a cég miatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!