Más szerint is vonzó a rossz magatartás? Viselkedés? (Iskolai csínytevések, puskázások, stb. ilyesmire gondolok)
(:
Nem a gyilkosságra gondolok mert az nagyon rossz és azt nem szabad csinálni.
Szerintem nem.
Főleg felnőtt fejjel, vagy szakemberként: az ilyenek mögött szocializációs problémák, diszfunkcionális családok állnak. Az ilyen emberek kötne ki később a család rovatban itt, És hányják tele az életfájdalmukkal. Ebben aztán aligha találni bármi vonzót.
Nem. Kb. mindenki puskázott középsuliban, vagy csinált vmilyen kihágást. Mások fenyegetése meg pont hogy taszító, ahogy a „csínytevések” egyes formái is, amikor az másnak a kárára ment. Az ilyen fingó párna, meg hogy eldugtuk egymás cuccait, vagy hogy a teremben hagytunk megrohadni szenyókat, az más, mert ez osztály szinten ment és kicsit legalább egybetartotta a csoportot. De kb. 10-re ezt is kinőttük. A szecskáztatást is baromságnak tartom, pl. velünk még csinálták a felettünk lévő osztályok, de mi már nem. A sutyiban cigizés volt egy-két személynek vonzó, meg bátornak tartották az illetőt, aki csinálta, de sztem ez is gáz volt, főképp, h aki betöltötte a 18-at, és pl. lyukas órája volt, az kimehetett az épület elé dohányozni (inkább ez, mint h a wc-ben dohányozzanak).
A mi osztályunkban a többségnek az volt vonzó, hogy kinek milyen márkájú telefonja/ruházata van, jár-e bulizni, milyen aktív szociális életet él.
Hát attól függöen mire érted?
Persze,mai fiatalok akik normálisak,csinálnak olyanokat hgy egymást lökdösik-hülyülnek-kakaskodnak,és ez olyan értelemben hogy normális keretek közt..
De mi ami rossz viselkedés?
Hogy mondjuk hallotam olyan iskoláról hogy volt egy gyerek,és tényleg semmit se csinált,és kitalálták hogy ő ellopta a szendóját valakinek,és ezért wc-be fojgották a fejét,vagy ilyen szürrös dolgokat csináltak. ottan mert ottan sittes gyereket jártak.
Bizonyos szintig még elmehet egy poén, nevetünk, jó tréfa volt, ennyi...de ez ugye mindenkinek mást jelent. Sokak egészen durva dolgokat művelnek csíny címszó alatt, mert nem érzik a határt.
Személy szerint nagyon rühelltem az ilyen "vicceskedő" osztálytársakat. Nagyon sokszor bújtatott rossz szándék volt ezek mögött. A gólyaavatókat mindig is bullshitnek találtam, minden a gólyák totális megalázásáról szólt. Vagy az, hogy beszólogatnak a másiknak, kinevetik, megszégyenítik. Baromira nem vicces ez annak, aki elszenvedi. Az a legrosszabb, ha vki nem száll bele ebbe a kollektív csesztetésbe vagy szót emel ellene, az egyből anyámasszony katonája meg nincs humorérzéke.
Házik lemásolása szünetben elmegy,bár szerintem ez is hanyagság, de amikor kvázi kizsarolják vkitől, az már nem oké.A puskázást is megvetendőnek tartom bizonyos idő után, nagyon nem fair azzal szemben, aki meg rendesen tanul. Nem mondom azt, hogy nem fér bele néha, hisz van olyan helyzet, de hiába mondják, hogy a puskázó emberek kreatívak, jó problémamegoldók, stb. Nem értek ezzel egyet, mert általában az ilyenekből lesznek később az ügyeskedő emberek, akik kiskapukat keresve játszanak ki másokat.
És mielőtt megkapnám, hogy szenteskedő vagyok, elmondom, hogy egykori bullyingoltként és leendő tanárként nyilván más szögből látom, mint néhány kamasz.
Bizonyos szinten, bizonyos értelemben igen. Az olyan csínyek, amik nem ártanak senkinek és viccesek, azok jók. Még jobb, ha valami nagyon profi -szakszerű- csíny. Csak példának: pl valami mém-zenét előadni sulis nagy eseményen, úgy hogy ehhez egy teljes zenekart összeraksz (értsd: karmester, vonósok, fúvósok stb) vagy pl fizika szakosoként bevezetitek az áramot az osztályterembe (és biztonságosabb lesz, mint bárhol máshol a suliban) vagy meghackelitek a sulis rádiót, hogy egész nap metál szóljon. Na ezek a csínyek vonzóvá teszik az embert.
A puskázás olyan, hogy szinte mindenki csinálja, nem érdekel senkit. Szerintem az az ideális, ha az ember tudja mit hol keressen, egyetemi beadandókat is megcsináltathat az openai-jal, de legyen egy alaptudása a koncepciókról és teendőkről, hogy segédprogramok, számológép, jegyzet alapján meg tudjon csinálni addig sosem látott feladattípusokat is. Na az vonzó. Önmagában a mindent szétcsaló éppen kettes is rossz, meg az is, aki pontosan azt tudja, ami órán elhangzik (se többet, se kevesebbet, gondolkodásra meg alkalmatlan)
Általánosban meg gimiben ez a típus az, aki nem tanul, de kitűnő (akár puska nélkül, néhány tárgyból puskával pl föci vaktérkép vagy töri évszámok).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!