Miért nem szűrik jobban a tanárokat? HOGY taníthatnak az ilyenek?
Nekem is, és pl most a húgomnak is borzalmas tanárai vannak, és nem ők az egyetlenek. (húgom másik suliba jár)
Persze tisztelet a kivételnek. Csak hogy pár példát mondjak:
A mi matektanárnőnk borzalmas volt. Az a nő azt sem tudta, hogy mikor mit hogyan tanított meg, így volt, hogy 3 órán keresztül ugyanazt vettük (szóltunk neki, de mintha a falnak...), mire leesett neki, h tovább kéne haladni.
Töri tanárunk papolt arról, hogy a gyerekek mennyire szeretnek olyanokat hazudozni, h a tanár kedve szerint alakul a jegy. De amikor rossz kedve volt, a büdös életbe senki nem kapott ötöst.
Német tanárunk pedig velünk tanulta meg a nyelvtant, mert ő sem tudta. Máig rejtély, hogy kaphatta meg az állást.
Húgomnál:
Olyan biosz-föci tanárnője van, aki semmit nem tanít, könyvből olvassa az anyagot,m és utálja a gyerekeket. Ha ő nem hoz könyvet, rögtön pánikba esik, és gyorsan elkéri valakitől. Ha az osztályba valaki elfelejti elhozni a könyvet, akkor vágja be az egyest egyszerre. Ez a nő könyv nélkül agyhalott.
Tesitanárja egy olyan nő, aki dirigál állandóan, de soha semmit nem mutat meg. Szintén utálja a gyerekeket, tőlük elvárja, hogy rendesen megcsinálják a gyakorlatot megmutatás nélkül, amikor ő szerintem fele ennyit nem bírna megcsinálni.
És még sorolhatnám. Miért nem szűrik jobban a tanárokat? Én személy szerint felháborítónak tartom, hogy olyen renitens egyedek taníthatnak, akik utálják a gyerekeket, és abszolút nem értenek hozzá.
Ti ismertek ilyen tanárokat?
Mi a véleményetek? Vagy csak én látom rosszul?
Nekem a magyar osztályfőnököm volt hárpia. Amikor pl. a János vitézt tanultuk, akkor az első versszakából írtunk egy oldalnyi vázlatot. Másnapra ebből dolgozat, és aki nem szó szerint írt le mindent, annak egyes. A szó szoros értelmében! Természetesen osztályfőnöki órán is magyart tanultunk, dogákat is írtunk. Csakhogy, egyszer az iskolapszihológus felfigyelt ránk, de az osztályfőnöki órákon csak a csapat egyik felével tudott foglalkozni, a többiekkel meg maradt az oszifő magyarozni. Aztán én szerencsére felvételiztem 6.-ban, és amikor egyszer visszallátogattam köszönni a régi barátaimnak, a tanár BERÁNGATOTT a magyarórára, és mindenki előtt átnézte a magyarfüzeteimet, és kikérdezett az anyagból, majd lerendezett egy hisztit, hogy az új sulimban mért nem írunk 5 oldalnyi ,,vázlatot". Arról egy szóval sem kérdezett, hogy milyen az új sulim, pedig azt még a tesitanár is megkérdezte.
Aztán ott volt a tesitanárom. Mindenből ötösre álltam, csak tesiből nem, mert ,,lusta vagyok futni". Az nem számít, hogy pl. kötélmászásban a fiúkat is leverem. Azt már csak zárójelben jegyzem meg a sztori csattanójaként, hogy az új sulimban az első tesiórán a tanár elküldött ortopédushoz, aki megállapította, hogy már 5(!!!) éve asszimetrikus a lábam, porckopásom van, és krónikus ínelvékonyodás miatt FIZIKAILAG KÉPTELEN vagyok futásra... tehát valószínűleg nem lustaságból nem futottam........
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!