Ha az autizmusról tartok előadást az osztálytársaimnak, akik amúgy is fogyatékosnak néznek, meg kitaszítanak, autizmussal élőnek fognak nézni, hiába elmagyarázom, hogy miben nyilvánulhat meg az autizmus, de nem fogják fel?
Nagyon nem toleránsak, homofóbok, rasszisták, stb…
Csak rontanék a helyzeten, ha az autizmusról tartanék előadást, vagy valami mentális betegségről?
Lehet.
De most ezt az "az autizmusról tartok előadást" nem értem, így kontextus nélkül nem mond sokat, márpedig az befolyásolja, hogyan csapódik le náluk.
"Miért nem érted?"
. Ok, megpróbálom elképzelni: amikor a tanár éppen harasztok szakaszos egyedfejlődését magyarázza, Te egyszer csak felállsz, és kiselőadást tartasz?
Ez bennem is felmerült, csak akkor ezt leírhatná a kérdező ahelyett, hogy visszakérdez, miért nem értem.
Mert nagyon nem mindegy a reakció szempontjából, hogy ki van adva a téma, vagy ők váalszthatnak bármit, vagy egy témakörből kell választani stb.
Egy jó tanács az erdeklodest nem mutató osztálytársakhoz, kiselőadás esetében:
Száraz Wikipédia hivatkozásokkal telepakolt prezentáció helyett inkább mutass videót nekik:
Jesszus négyes, ha kérdeztem itt nyilván előadást kell tartanom ebből én nem random ugrok fel.
Nem wikipédiáznék, emberek tapasztalatait, ahogy megélik, azt adnám elő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!