Nem ciki egy tanárnak ha a tantárgyából 2 diák kivételével mindenki bukásra áll? 31 fős az osztály, 29-en állnak bukásra
Ott a vezetőségnek fel kéne kapnia a fejét, hiszen vagy 29 nem jó képességű gyerek jár az osztályába vagy a tanárnak van gond a tanítási módszerével.
Ilyenkor tudtommal egy szakos kollégát beküldenek az órájára és ő ellenőrzi, hogy milyen a tanítási módszere, érthetően magyaráz, tud-e fegyelmet tartani vagy mindenki beszélget amíg ő elmotyogja elöl az anyagot.
Ha a tanár érthetően magyaráz és csend van az óráján, és próbálná motoválni a gyerekeket az órai munkára, de láthatóan elzárkóznak a gyerekek, pedig még a rossz válaszért meg se szidja őket, ott nem a tanár a ludas.
Vannak akik külön kérkednek vele, mintha ez valami érdem lenne, nem pedig annak a jele, hogy rosszak a munkájukban...
#4 Felvételikor nem csak az érettségi számít, hanem az utolsó 1-2 év jegyei is.
Felesleges kicseszés stresszelni a gimis gyerekeket ezzel a megbuksz-nem buksz meg hatalmi játszmával....
Nagyon jó érettségivel lehet duplázni, szóval nem feltétlenül számít a jegy, szerintem ez pont ezekre a direkt szívatásokra, vagy erősebb iskola nagyobb követelményeire va kitalálva. Bár nyilván nem jó ez a bukási arány, nem korrekt ezzel stresszelni a diákokat.
Egyébként most én mondhatom, hogy ha én lennék az érintett tanár, akkor biztosan magamba néznék, de ez teljsen irreleváns. Akinél ez előfordulhat, az az esetek nagyrészében pont nem rendelkezik az önkritika szikrájával sem. Lásd, volt töri tanárom, aki maga jelentette ki, hogy ő jó tanár, és a suliba (ráadásul megyeszékhely egyik legjobb sulijáról van szó) minden diák hülye. Velünk pl egyszer íratott dogát a Szovjetunió felbomlásából, amit nem is vettünk órán, amikor pedig valaki emiatt reklamált, idézem szavait azt mondta, hogy "Nem igaz, hogy nem tanultuk, hát a múlt órán átismételtük a mohácsi csatát." aztán meg azzal jött, hogy ha tényleg nem vettük, ami szerinte nem igaz, nekünk akkor is meg kellett volna tudni tanulni, mert az OH oldalán fent vannak a tantervi követelmények. Na az ilyeneknek nincs önkritikája...
#7
Miért releváns, hogy milyen tantárgy?
A "Csak be kell seggelni, nem kell hozzá tanár" tantárgyakból is lehet úgy dogát íratni, hogy akárhogy tanul az ember, nem kap egyesnél jobbat. Elég egy doga olyan anyagból, ami órán szóba nem került egy fél mondatig sem, nyilván nem fog a diák a több más tanulnivaló mellett rögtön beseggelni egy fullos tankönyvet és azt az anyagot frissen tartani egész évben, hátha a tanár írat valami olyanból, ahol nem tartanak. (Lásd a 6-os válaszom töri tanárja)
És persze, lehet mondani, hogy nem írathat olyanból, amit még nem tanult az osztály, de ne legyünk álszentek. Meddig tart mást lekönyvelni az enaplóba..?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!