Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Ti hogyan rendszerezitek a...

Ti hogyan rendszerezitek a munkátokhoz szükséges infókat, hogy könnyen visszakereshető legyen?

Figyelt kérdés
Például kontaktok, folyamatleírások, határidők, mindenféle egyéb infók.
2018. dec. 9. 12:30
 1/2 anonim ***** válasza:

Szerintem ez felesleges.


Régebben az emberek pl. névjegykártyát gyűjtöttek, hogy az később milyen jó lesz nekik, stb.


Na ugye most az internet világában ha kell egy cég elérhetősége vagy valakinek a telefonszáma, beírom google-be azt csá.


Mondjuk én is kaptam pár névjegykártyát, azt eltettem egy dobozba, de sosem használtam őket, ha pl. állás kellett vagy bármi.

2018. dec. 9. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Mindent máshol tárolok, és megjegyzem, hogy hol.
2018. dec. 9. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!