Ha egy dolgozó hibát vét, akkor a főnöknek érdemes az alkalmazott tudtára hozni ezt? Így lehet fejlődni? Mit gondoltok erről? (22/L)
Figyelt kérdés
2018. nov. 13. 09:11
2/6 anonim válasza:
Igen, szükséges. Vannak olyan munkahelyek, ahol ezt nem teszik, csak repülsz egy idő után - szerencsére az én munkahelyem nem ilyen. :)
3/6 anonim válasza:
Ez most kérdés? Persze, hogy érdemes, sőt kell is! Az persze nem mindegy, milyen stílusban.
4/6 anonim válasza:
Igen,nagyon is.Nem főnök az, aki nem teszi ezt szóvá.
A főnököm nagyon képben van hogy ki mennyit tud és ha hibázok,rögtön a tudtomra adja, vagy én szólok neki de az ritkább.
5/6 anonim válasza:
Attól függ, milyen hiba, nem mindegy, hogy lehagyott egy vesszőt egy 10 oldalas dokumentumban, vagy egy nullával kevesebbet írt fizetések utalásakor, vagy lopja a kollégák ebédjét. De még ha megemlíti, az sem mindegy, hogyan.
6/6 anonim válasza:
Igen, szükséges, de normális módon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!