Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Milyen következményekkel...

Milyen következményekkel járhat, ha nem tudok értékesíteni a postán?

Figyelt kérdés
2016.december közepe óta dologozom egy budapesti kispostán. Rengeteg ügyfelünk van, egész nyitvatartási idő alatt meg sem állok, és minden ügyfélnek ajánlok. Folyamatos ellenállásba ütközöm az ügyfelek részéről, mindenre a "nem" a válasz, nem kérek semmit, hagyjon békén. Mindenféle támogatók jönnek az ötleteikkel, de semmi sem válik be. Nagyon el vagyok keseredve és rettenetesen fáradt vagyok már most alig 3 hónap után.:(
2017. márc. 15. 19:59
 1/5 anonim ***** válasza:

Anyám 20+ éve dolgozik postán. Őt is rendszeresen fenyegetik kirúgással, többnyire a családnak köti meg az új termékeket, hogy valami legalább legyen.

Manapság a postai szolgáltatások minimális részét képezik a munkának, az értékesítés, a banki, biztosítói dolgok az elsődlegesek. Lényegében oda is olyan ember kell munkára, aki rendelkezik értékesítői vénával. Ezt a fajta pitbullmódi üzletkötést kell megtanulni, mikor lyukat dumálsz az ember hasába - nekem pl. ez személyiségemből fakadóan lehetetlen, anyámnak is.

Sajnos a vezetőséget nem érdekli, hogy hogyan adsz el, csak hogy legyen meg a kellő termékpont. Ha anyámat nem is, de pl. főnököt simán váltottak már le náluk amiatt, hogy nem volt elég értékesítés.

Sajnos sok jót nem tudok mondani. :(

2017. márc. 15. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy a posta nem a kézbesítéssel törődik, hanem elirigyelte a bank, biztosító munkáját.

Viszont nagyon meglátszik a színvonalon!

Régen az ajánlott levél 2 nap alatt megérkezett, jött a postás és aláíratta = nyomon lehetett követni az útját, nem lehetett letagadni. Ma egy tértivevényes ajánlottért (610 Ft), amire 3 alkalommal mentem érdeklődni, a térti 1 hónap után érkezett meg egy olvashatatlan szignóval, a posta nem felel semmiért! Egy sima levél 4-5 napig jön Budapestről Budapestre!

Sorolhatnám, de minek? Szépek a csilli-villi posták,de a szolgáltatás rosszabb, mint a 19. században (és nem a postán dolgozókra utaltam)!

2017. márc. 15. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Nem tudom de baromira utalom hogy a postasok minden egyes csekkfeladasnal ezzel zaklatnak egyre erőszakosabban ha meg nemet mondk meg va sértődve.
2017. márc. 15. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Ne sértődj meg, nem a te hibád, de én undorítónak találom, hogy megyek befizetni a csekket, és akkor elkezdődik műsor: sorsjegyet ajánlhatok?...Van már lakásbiztosítása? Ajánlhatok?...stb. Tudom ez nem a ti hibátok felülről jön az utasítás hogy ezt kell, de nagyon ellenszenves. Soha egyetlen vásárlómnak sem tukmáltam semmit, cserébe visszajönnek évek óta. Amikor pár éve jóval messzebbre átköltözött a boltom, nagyrészt jöttek utánam a régi vásárlók. Bocs hogy nem a kérdésre válaszoltam ez csak a véleményem. Sajnos rengeteg helyen sötét a vezetőség, ez ellen nem lehet tenni.
2017. márc. 16. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Azt nem tudom, de velem szemben nincs az a módszer amivel rádumálhatna erre bárki is. Én egyből nemet mondok, aztán van aki ebből nem ért és mondja tovább, de akkor már csak mosolygok.

Igazából sajnálom is az ügyintézőket, tudom, hogy ez ki van adva és sejtem, hogy az emberek többsége nem lelkendezik az ilyesmiért. Épp ezért nem szoktam beszólogatni.


Szóval ez nem a te hibád. Ha csesztetnek emiatt ne vedd fel vagy keress másik munkát.

2017. márc. 16. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!