Mit csinálsz ha túl sok feladatot kapsz a munkahelyeden?
Attól függ mennyire SOS feladatok.
Határidőkre dolgozunk, és 1-1 nap elcsúszások halmozottan a projekt csúszásához vezetnek.
Nem egyszer felhívnak munkaidő után is, vagy bent is kell maradni, esetleg hétvégén dolgozni. Néha zavar, de alapvetően szívesen és odaadással csinálom a munkám, így nem érzem kényszernek sem az esetek többségében.
Persze nem jelenti azt hogy rendelkezésre állok 24/7 és 0-24, de a fontos feladatokat addig csinálom míg kész nincsenek.
Ráadásul alapból minden nap előjön valami, kiderül hogy nincs raktáron a rendelés, gond van a vállalkozóval, stb. Ha alapból csúsztatom a feladataim, akkor egy ilyen nagyon keresztbe tud tenni.
Cserébe vannak laza napok, amikor kb. leszarják hol, merre járok, ha akarnék otthon is maradhatnék. Illetve az eredmény meglátszott eddig az év végi prémium osztásnál is.
Nem gyanúsítgat senki.
Ha látják hogy lazsálok, vagy nem úgy haladok, akkor szólnak érte, vagy megmondják hogy mi a prioritás.
Alapvetően meg látják hogy dolgozom, odafigyelek a feladataimra és készülgetek velük, addig senki nem szól egy szót se.
Elég ritkán kapok feladatot a munkahelyen, tudom, mit kell csinálni :D (sőt, elég sűrűn van, hogy én adok a management-nek munkát, beleértve a főnökömet is :D)
Azt a heti 3-4 riportot, amit meg kell csináljak meg néha rátutymálom a kollégára, aki hasonló pozícióban van, mint én és meg tudja csinálni, ha nincs rá időm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!