Miért dolgoznak pletykás emberek a bankban? Mit lehet ellene tenni?
Nálunk hasonló volt, eljárt a szájuk hogy kinek mennyi megtakarítása van, hogy valaki kp-ra kifizette a hitelét meg stb
Mi például autóhitelt fizettünk ki, azt is elpofázták.
Nem érdekelt, mert tiszta pénz volt, másrészt olyan mindegy, hogy ki mit tud, de már akkor is felháborító volt a pofátlanságuk.
Mivel már nem első eset volt, így a fiókvezetőnek nem is írtam, hanem rögtön a megyének, jó pár magammal.
Leírtuk szépen, mit hol miért, két hét nem telt el, a fiókvezető repült meg pár alkalmazott.
Vodánál hasonlót játszottam már el, azóta tudom, hogy mindig a felettes szerv vezetőjét kell megkeresni.
Ez nagyon durva törvény sértés. Mindenképpen jelezd minél feljebbi szinten!!
Teljesen mindegy, hogy tiszta vagy nem tiszta pénz, senkinek semmi köze hozzá vagy ha munkája miatt megtudta akkor is titkolnia kell.
Amúgy ha gyanús pénz akkor a rendőrségnek szolhatnak de akkor se lehet közhírré tenni.
Ha otp akkor pl
1. A bejelentés módja
A bejelentés kizárólag az alábbi csatornákon tehető meg:
szóban
(i) személyesen munkaidőben a Compliance és Biztonsági Igazgatóságon;
(ii) telefonos ügyfélszolgálaton, hétfőtől péntekig 8:00-20:00 óráig a Bank etikai telefonszámán, a
+36 1 366 6768 számon;
írásban
(iii) levélben a Compliance és Biztonsági Igazgatóságnak címezve (1131 Budapest, Babér utca 9.)
(iv) e-mailben az etika@otpbank.hu e-mailcímre.
A telefonos ügyfélszolgálaton tett bejelentések hanganyagát a Bank rögzíti.
Kösz a tanácsokat, ment a zöld mancs mindenkinek :)
Nem OTP, hanem egy másik nagy... Elég felháborító a dolog. És jól sejted, a fiókvezető is vastagon benne van. Panaszkodni nem akarok, mert egyébként maximálisan elégedett vagyok a befektetési termékeikkel és anyagi megfontolásból semmiképp se váltanék bankot. Ezen az "egy" dolgon kívül nem látok mást, ami okot adna rá, hogy eljöjjek tőlük. Viszont elég gyakran kényszerülök arra, hogy bankfiókban intézzek ügyet, szerződéseket csak személyesen lehet aláírni. Muszáj vagyok bemenni és jópofát vágni az ajtóban álló fiókvezetőnek (is).
Egy barátom a biztatásomra tovább ment, helyettem is, egy alvó folyószámlával nincs vesztenivalója. Megeresztett a központba egy panaszlevelet karácsony előtt, de azóta semmi változás.
Lehet hogy pesszimista vagyok, de szerintem az embereket alapvetően nem lehet megváltoztatni. A pletykán, a rosszindulatú híreszteléseken, a bennfentes sztorizgatáson nem segít a törvény meg az ügyvéd. A bankban dolgozóknak kéne belátni, hogy felelősségteljes munkát végeznek és a banktitok nem játék. Kultúra kérdése, talán 28 év demokrácia és kapitalizmus ehhez még nem elég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!