Most ez így normális?
A cégünk 5 telephelyből áll, amiből 4 eddig egyetlen ember kezében volt. Mindennel ő foglalkozott, ami az embereket és a gyárat illeti, a legapróbb meghibásodásoktól a komolyabb problémákig. Addig könyörgött, hogy kapott maga mellé egy titkárnőt, aki a monoton, egyszerűbb, napi szintű munkákat csinálja helyette. Intézményi titkárnő a hölgy hivatalos posztja, DE... Bele kerültem én a képbe egy éve, fél éve előléptettek, vagyis a nyakamba akasztottak 3 telephelyet a 4-ből, aminek az ügyeit mostmár nekem kell intéznem mindenestől, egyedül, ugyanis a hölgy azt vallja, hogy ő nem nekem dolgozik, nem én vagyok a felettese, ami papírforma szerint igaz is, viszont nem tartom fairnek, hogy ők most ketten vannak fele annyi munkára, mint én egyedül és tolnak át minden feladatot nekem. Most hisztizzek addig, amíg én is kapok valami segítséget? Nem akarok kitolni senkivel és úgy is tudom, hogy az lenne a vége, hogy szerződést módosítanának és a titkárnő közvetlen felettese lennék én is, ez viszont megalapozná a jó viszonyt azt hiszem... Nem akarom ezt kierőszakolni, viszont marha rosszul esik, hogy én látástól mikulásig dolgozok, pl. ünnepek között és többnyire alattuk is, míg ők otthon lógatják a lógatni valót. Nem érzem fairnek. Az adminisztratív munkákat is én végzem az én közegemben, amihez egyszerűen mostmár nem elegendő a napi 8 óra a komolyabb, saját munkáim mellett. Nem két ember fizetését kapom és mégcsak a túlórát sem fizetik ki, új ember felvételére "nincs pénz". Én már komolyan ott tartok, hogy felmondok. Szeretem az állásomat, de ez minimum másfél embert kíván és én ezt fiatalként sem vagyok képes hosszútávon felvállalni.
Még is mi itt a megoldás?
Az a legnagyobb gond, hogy mint írtam is, tudom mi lesz erre a megoldás. A titkárnővel így is fújunk egymásra, ő azért, mert én neki adnám a feladatot, én meg azért, mert pöcköl át mindent gonosz vigyorral (szó szerint) és ezt nyugodtan megteheti hiába vagyok ugyanabban a beosztásban, amiben az ő felettese, mert név szerint nem szerepelek a szerződésében. Annak a munkának, amit helyettem/mellettem kellene végezni hiába adminisztrációs, bizalmi alapon működik valamelyest. Hogy osszak olyan emberre feladatot, akiben nem bízom, akivel nem szívesen dolgozok együtt, mert abszolút nem szimpatizálok a stílusával és hozzáállásával?
A vezetésnek ez egy tollvonás, teljesen biztos, hogy ez lenne, ha variálnék, semmiképpen nem vennének fel mást.
Már csak az a kérdés, hogy ez a jobb, vagy új állás után nézni?
Jelen pillanat se kutyám, se macskám, se párom, se senkim, de már így is nehezen bírom lelkileg, hogy sokszor ebédelni sincs időm egész nap és úgy is bent vagyok 6-ig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!