Keversz a nőrokonaiddal, mellesleg én EDDIG nem személyeskedtem. Nyilván s**r érzés lehet, ha te sz**ért-h**yért gályázol, erről egyrész nem én tehetek, másrészt meg vannak normális állások, amik még rendesen is fizetnek.
2015. aug. 24. 21:18
12/23 anonim válasza:
kedves 11. jó érzés itt névtelenül menőzni?
sajnos tényleg minimálbér körül van az átlag irodai asszisztens.de ez tényleg függ attól,hogy milyen cégről/helyről beszélünk és pontosan milyen végzettsége van az illetőnek stb.
azt kell hogy mondjam,hogy nem ebből fogsz meggazdagodni.
2015. aug. 24. 21:27
13/23 anonim válasza:
11: De. Személyeskedtél. "Ennyit rólad"
Mellesleg nem a nő rokonaim és én sem vagyok nőből. Ráadásul mérnök vagyok, csak tapasztalom, hogy ki mennyit keres körülöttem.
Általában valóban csak érettségi kell egy ilyen pozícióhoz és sorbanállás van. Továbbá túl nagy tudás sem kell hozzá, ezért ebből egyenesen következik, hogy nincs túlfizetve senki, aki ilyen pozícióban dolgozik. Ezért is hívják asszisztensnek.
2015. aug. 24. 21:37
14/23 A kérdező kommentje:
Én csak azért tettem fel a kérdést,mert barátnőm lábát nem sokára műtik,és ő egy ilyen pozícióban szeretne elhelyezkedni,ami üllő munka. Én pékségben dolgozom,de nem keresek sokat. Na 10-11 óra,és havi 180E Ft(Tisztán)+8000E Ft étkezési.
2015. aug. 24. 21:41
15/23 anonim válasza:
Nem értem, hogy nem sikerül felfogni. Az én pozícióm is irodai asszisztens, csak nem a papírhalmokat tologatom, hanem foglalkozom mellette pénzüggyel, beszerzéssel. de ettől még ASSZISZTENS vagyok. Irodában. Sikerül már felfogni? Nem egetverő a fizetésem így se, nem menőzök vele, hisz nem írtam konkrét számot, de ettől még a nettó max. 120-150 egy baromság. Ahogy maga a kérdés is emiatt. Valami így dereng már?
2015. aug. 24. 21:43
16/23 anonim válasza:
15: Megint személyeskedsz és még én vagyok a hülye. Nevettem, de komolyan.
2015. aug. 24. 21:47
17/23 anonim válasza:
Hülyének legalább már te nevezed magad előbb és nem én :D De ebben tökéletesen igazad van.