Egy irodai asszisztensnek mit kell csinálnia?
attól függ, milyen iroda
én minőségügyben dolgozom, volt olyan munkahelyem, ahol az asszisztens a mérnöknek segített be szakmailag (PPAP és IMDS) ill voltam olyan helyen, ahol csak gépelt, excel táblkat szerkesztett, SAP rendeléseket intézett, kimutatásokat csinált, másolt, szkennelt, kávét főzött
Ez nem egy megfogható munkakör. Sajnos a cégek ezen a címen rengeteg melót hirdetnek, mert jobban hangzik, mintha azt írnák, hogy telefonos operátor leszel, vagy adatrögzítő.
Nálunk (multi) a sima titkárnőket hívják irodai asszisztensnek, ők nem valami betanított munkát végeznek, általában egy nagyobb csapathoz tartoznak többen, bárki fordulhat hozzájuk irodai dolgokkal, foglalkoznak a belső postával, szerveznek különböző dolgokat, foglalkoznak a vendégekkel. Itt mindenki, a legfelső szintet leszámítva maga kezeli a telefonját, levelezését, fénymásolót, tehát klasszikus személyi asszisztensi feladatokat nem kell ellátniuk, inkább a csoport dolgait kezelik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!