Van olyan szakember, aki tud segíteni nekem állást keresni?
Nem értek az internetes álláskereső portálok használatához, mert túl bonyolulttá tették és rengeteg a "nem létező" állás, vagyis hogy nem tudom, hogy valójában mit jelent az az állás. Erősen pályakezdő vagyok, érettségivel (Egyetemet félbe kellett anyagiak miatt hagynom), szakmával, ECDL bizonyítvánnyal, középfokú angol nyelvvizsgával, csak diákmunka-tapasztalatom van (kiváló munkaerő voltam, csak már nem hajlandóak felvenni mert már nem vagyok diák). Jogosítványra alkalmatlan vagyok és még soha nem vettek fel dolgozni. Lassan 30 leszek és úgy vélem egyedül lehetetlen elhelyezkednem.
Mellesleg a Munkaügyi Központban nem hajlandóak nekem segíteni és nem támogatják a Budapesten levő álláskeresésemet. Nem érti meg egyszerűen, hogy eddig a hirdetések alapján csak Pesten tudtam volna elhelyezkedni, de vagy kivágtak az interjúról (vagyis azt mondták, hogy minden oké, majd értesítenek és készüljek úgy hogy már dolgozni fogok - erre már szerződéskötési napon értesítenek, hogy sztornó), vagy vissza se írtak.
Lassan 30 evesen azert lehetne annyira taplraesett az ember, hogy megtanulja hasznalni az internet es a jozan esz kombinaciojat..
De ha nem megy, akkor erdemes allaskozvetito/fejvadasz cegeknel regisztralni - igyenesen, persze - ok segitenek elhelyezkedni, es mivel ebbol el a ceg, ezert altalaban jol is vegzik a dolguk. Ilyen cegek pl a Grafton, Randstad, Hays, Manpower, stb.
Utolso: lehet nem fejeztem ki magam eleg egyertelmuen, elnezest. Termeszetesen nem ugy ertettem, hogy majd ok csak arra fognak fokuszalni, hogy munkat keresnek az embernek, de mindenkepp noveli az eselyeket, hogyha lesz valami pozicio amire a jelentkezo megfelel, akkor azt bizony a sajat adatbazisukban keresik eloszor. HR-en dolgozom amugy, meg anno az elso allasom pont ilyen kozvetitocegen keresztul kaptam :)
2-es voltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu