Érdekelne, hogyan lehet leépíteni a kollégák negatív panaszáradatát? Mindig minden szar, de nem csak simán pocsék, hanem rohadtul az. Dől a panasz, mit lehet tenni, hogy ne kelljen hallgatni?
Nekem csak egy-egy ilyen ismerősöm volt. Igen volt, mert már annyira elviselhetetlenek voltak, hogy megszakadt emiatt a kapcsolat is.
Én mindig próbáltam pozitív lenni és rávilágítani, hogy ez vagy az nem is olyan rossz, ahogy ő beállítja. Na akkor meg én voltam a hülye :)
Egyébként ezek az ismerősök orvoshoz is kerültek. Mert tényleg mindig minden mindenki rossz volt. Az egész világ, Ők sose.
Ha valaki nem mindig ilyen, azzal nincs bajom, mert mindenkinek vannak rosszabb időszakai, de folyamatosan nem megy.
Nyilván munkahelyen nehezebb ez, mert össze vagytok zárva, de koncentrálj a munkádra és nem menj bele ilyen "beszélgetésekbe". Persze az is rossz, ha emiatt mindenkit kerülni kell. De azért talán van néhány pozitívabb ember is a cégnél.
Ezen nálam egy dolog segített, a humor.
Pl ha nekem kezd el panaszkodni valaki, hogy milyen pocsék a piros narancs és sárga együtt, akkor nevetve annyit mondanék, hogy igaza van, szólok is a vezetésnek, hogy ezen sürgősen változtatni kell! Javasolnám helyette a full feketét, az legalább menne a gyászos hangulathoz.
Majd megkérdezném tőle, hogy miért panaszkodik folyton, majd hozzátenném, hogy a folytonos rinya sokkal lehangolóbb mint az a három szín együtt.
Az ilyen embereket nehez meggyozni, meg pozitiv hozzaallassal sem.
Sajat nyugalmam megorzese erdekeben csak mosolyogva bologatni szoktam. Latja, h meghallgatom, talan meg ugy is erzi, h megertem ot, de kozben vastagon lesz...om, h mit beszel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!