Telefonon történő több alkalmas beszélgetésnél mennyire megengedett az, ha a keresztnevén szólítjuk a másikat?
Ügyintézőként én tartom a kapcsolatot az ügyfelekkel. Sokszor van, hogy valakivel akár 10 telefonbeszélgetést is lebonyolítunk, mert merülnek fel újabb és újabb kérdések, amiket le kell tisztázni. A mai napon kb az 5. hívást fogadtam már az egyik ügyféltől, és úgy vettem fel a telefont, hogy "Üdvözlöm László!". Nem tegeződünk, tehát a beszélgetés "normálisan", magázódva zajlik, csak nem úgy köszöntöm, hogy Tóth Úr, hanem a keresztnevén. Most viszont valamiért felötlött bennem, hogy ez talán tiszteletlenségnek számít. Vagy ez így teljesen jó? Tudom, hang alapján nem szabad ítélni, de középkorú (tehát semmiképpen sem idős) embernek gondolom az ügyfelet. Én egyébként fiatal nő vagyok (25 éves), ami bizonyára a hangomon is hallatszik - ha más nem, az, hogy nőnemű vagyok, biztosan. Nem régóta vagyok ebben a pozícióban, így még kicsit új nekem ez az egész és ezért bizonytalanodtam el a kérdést illetően is.
Ja, és még annyi, hogy nálam ez azért lett "szokás", mert én is tapasztaltam a legtöbb olyan ügyfélnél, akivel sokszor beszéltünk már telefonon, hogy eleve ő is így vette fel a telefont (a keresztnevemen üdvözölve).
Szóval ez így elfogadott? Nem számít tiszteletlenségnek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!