Az irodánkat hogy tegyók ügyfélbaráttá?
Javaslatot szeretnék kérni:
a környezet átalakítására,
a dolgozók megjelenésére,
a dolgozók viselkedésére,
a cégimázs megjelenítését illetően
Nálunk van ügyfelek számára több plusz asztal, irodába ahogy belépnek egyből az fogadja őket, van nekik külön számítógép, tollak, papír, nyomtató, úgy van kialakítva hogy gond nélkül odaférjünk mi is amikor segíteni kell, folyosón van csoki/kávéautomata, szénszűrős vízautomata poharakkal. Van egy-két szobanövény, takarítók naponta jönnek.
Rajtunk van fekete bőrcipő, sötét színű nadrág és céglogós, cég színeit tükröző ing. Ha valaki saját ingben akar lenni ő se lesz megkövezve mert nem kötelező, de önszántából szinte mindenki azt hordja amit a cég ad.
Ügyféllel mindenki próbál kedves lenni de amikor a kérése fizikai képtelenség... direkt vannak erre kinevezett nagy türelmű munkatársak akik elmagyarázzák neki hogy azt miért nem lehet megvalósítani.
Mostanában azon gondolkozunk hogy a falra kéne egy nagy céglogó.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!