Tudtok erre frappáns, vicces választ: "Mit tegyek? " és " Mit csináljak? "
Helpdesken dolgozom. Sokszor áttelefonálnak hozzánk másik HDn dolgozók segítségért, akkor is, ha a szükséges infók nincsenek nálunk ( és ezt ők is tudják, csak hülyék). Amikor elmondom, hogy nem tudok segíteni, mert nem nálunk van az infó, hanem XY-nál, mindig azt mondja, hogy nem éri el telefonon, és még mindig tőlem várja a választ, pedig tudja, hogy nem nálam kéne keresni.Elmondja, hogy várja az ügyfél a választ és most mit tegyen?
Erre kéne valami vicces válasz, amivel tudni fogja, hogy ideje letenni a telefont és békén hagynia dolgozni. A hívásokat felveszik, így nem lehet trágár vagy sértő a válasz.
Sokszor kapok ilyen kérdést, hogy "most mit tegyek?" Mintha én mindent tudnék, és ismerném, hogy az ő munkakörében mit kel csinálni ilyenkor. Nem vagyok Google, hogy mindenre tudjam a választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!