Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Miért mondják nekem a munkálta...

Miért mondják nekem a munkáltatók, hogy azért nem vesznek fel, mert kezdő vagyok és valaki tapasztaltabbat vesznek fel helyettem inkább? Olyan mintha direkt utasítanának vissza.

Figyelt kérdés
De hogy várják el hogy legyen tapasztalatom ha nem is engednek sehol munkatapasztalatot szerezni? Ördögi kör ebből elegem van. Nagyon szeretnék elhelyezkedni mert szeretnék pénzt amit magamra akarok költeni, de így mivel nincs munkám mindig mástól kell függenem és ebből van elegem. Esti tagozatra járok és ott még ösztöndij sincs sajnos, pedig az jol jonne. Van egy kereskedelmi értékesítő végzettségem ennyi. Sajnos más nincs, mert nem engedik hogy más is legyen. Egyre régebb óta tart ez. És egyre elkeseredettebb vagyok. Be hívnak iterjúra nagy ritkán, sose választanak aztán.

ma 13:56
 1/3 anonim ***** válasza:

"De hogy várják el hogy legyen tapasztalatom ha nem is engednek sehol munkatapasztalatot szerezni?"

Sajnos ez nem az ő problémájuk. Annyit tudsz tenni, hogy tovább próbálkozol, és igyekszel minél felkészültebben megjelenni az interjún.

ma 14:09
 2/3 anonim válasza:
Nyugi, nem vagy egyedül. Már több hónapja keresek valamilyen állást (bármilyet), de egyesek még csak nem is méltóztatnak válaszolni az üzenetekre és az önéletrajzra, mások pedig folyton tapasztalatot kérnek. Nemrég találtam egy hirdetést, a munka lényege kb. annyi, hogy ruhákat kell pakolgatni egy raktárban. Olyasmit írtak benne, hogy nincs mitől félned, mindenre megtanítunk, mindent elmagyarázunk. Csakhogy lent volt egy kis függelék, a címe „Követelmények”, és az egyik követelmény nem más, mint „tapasztalat hasonló munkakörben”. A K*RVA anyjukat. Olyat is láttam már, hogy segédmunkásokat kerestek gyümölcsszedéshez, és követelmény volt a mezőgazdasági főiskola. Könyörgöm, ahhoz is oklevél kell, hogy kib*szott almákat szedegessek? Nyomorult köcsögök.
ma 15:09
 3/3 A kérdező kommentje:
Én 2 éve keresek melot már...
ma 17:25