Mi lenne a tanácsotok ilyen helyzetben?
2 hónapja dolgozom egy kisebb könyvelőcégnél. A főnök a rendesebbek közé tartozik szerintem, ha kell többször is elmondja ugyanazt, ha esetleg nem érti az ember a dolgot. Én általában le szoktam jegyzetelni, amikor először mondja, hogy ne kelljen többször mondania. Most viszont a sok munka miatt erre nem volt idő. A műszakom felénél megakadtam a könyvelőprogrammal, mert nem jól könyvelte le. Erről megkérdeztem a főnököm, hogy ezt, hogy lehetne megoldani, ő elmagyarázta, de olyan gyorsan, hogy köpni-nyelni nem tudtam, de megpróbáltam a hallottak alapján csinálni, viszont nem lett jó és így a főnök még egyszer elmagyarázta, hogy hogyan kellene csinálni, itt még normális volt. De utána kiderült, hogy volt ilyen tétel az előző hónapban is és az valamiért nem volt lekönyvelve és itt már voltak más változók is ami miatt megint összezavarodtam, de már nem mertem kérdezni, mert nem akartam, hogy miattam menjen az idő és így is még nagyon sok volt hátra. Végül sikerült megoldanom, de kellett egy kis idő míg kilogikáztam.
A főnököm ezt megtudta és kicsit ingerültebb hangon,nem üvöltve elmondta, hogy próbáljak meg kicsit odafigyelni, mert ez a munka nagy felelősség és így nem mehet tovább.
Ezek után pedig volt még pár óra a műszakomból, amit néma könyveléssel töltöttem, majd műszak végén megdicsért a főnök, hogy az utolsó órákban szépen dolgoztam.
Tudni illik rólam, hogy sajnos figyelemzavaros vagyok, így az ilyen figyelmesebb feladatok nekem kicsit több időbe telnek.
Nálatok volt már ilyen? Mit reagáltok ha van egy ilyen probléma?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!