Miért nem értik meg a vásárlók, hogy még áruház igazgatói és afeletti szinten sem tudnak mit kezdeni azzal, hogy tömegesen rosszak a digitális címkék a hipermarketekben?
Multinacionális áruház digitális címkéket használ, amik mostanában kezdik tömegesen megadni magukat. (Eddig volt garantálva, hogy működni fognak.)
Áruház igazgatói szinten és afeletti szinten sem tudnak azzal mit kezdeni, hogy új, működő digitális címkéket biztosítsanak a dolgozóknak.
Árváltozásnál (például akcióváltásnál) emiatt rendszeresen probléma, hogy a címke nem arra az árra áll át arra aminek lennie kell.
A vásárlóknak hiába van elmondva, hogy ezt a helyzetet felsőbb szinten sem tudják kezelni. A bolti dolgozóknak pedig emberhiány miatt semmi idejük nincs arra, hogy minden címkét napi szinten átnézzenek.
Miért nem tudják ezt megérteni a vásárlók?
#9: Ha kell valami megveszem. Nem érdekel, hogy akciós-e.
Egyébként arra való az árleolvasó a hipermarketekben, hogy ellenőrizd az árat. Ha ennyire életképtelenek a vásárlók, akkor megérdemlik. Arró nem a bolti dolgozók tehetnek, hogy olyannyira túl vannak hajszólva, hogy arra sincs idejük, hogy naponta 1× végigmenjenek a saját osztályukon ellenőrizni rossz-e valamelyik címke.
#11: A vásárló be szemszögéből tettem fel a kérdést.
Én, mint vásárló, ha 2 különböző árat látok egy adott termék alatt, akkor elviszem egy árleolvasóhoz. Ennyi. Nem a bolti eladókat abuzálom 0-24-ben és fröcsögök rájuk, hogy rossz a címke. Manapság minden pöppet nagyobb üzletben van legalább 1 árleolvasó. Ha az se működő, akkor vagy otthagyom a terméket, ha a legnagyobb árért nem kell vagy megveszem, mert kell.
"Miért nem tudják ezt megérteni a vásárlók?"
Mert a vásárlónak jogos elvárása, hogy helyesen legyen tájékoztatva. Az nem a vásárló sara, ha az üzletlánc képtelen a törvényi kötelességét ellátni. Nem a vásárlókat kellene szidni, amiért egy boltban elvárják, hogy az árcímkék a valódi árat mutassák.
Amúgy meg érdekes, máshol nincs ilyen probléma. Ha nagyon akarnák, nálatok is meg tudnák oldani. Persze, lehet, hogy felsőbb szinten, és nyilván nem az eladók feladata ezen probléma megoldása, hanem azoké lenne, akik havi szinten többmillát visznek haza vezetői pozíciókban ülve. Csak néhány lehetséges megoldás:
- Normális digitális címkéket kellene használni. A fejlesztők/kivitelezők körmére kéne nézni, és elvárni, hogy működő rendszert fejlesszenek le.
- Visszatérni a hagyományos címkékre. Szép dolog a csúcstechnika, de ha valami nem megy, azt nem kell erőltetni.
- Esetleg nem az alkalmazottakon spórolni, és felvenni annyit, hogy legyen kapacitás az árcímkék ellenőrzésére.
"Egyébként arra való az árleolvasó a hipermarketekben, hogy ellenőrizd az árat"
Az árcímke meg arra való lenne, hogy jelezze a valódi árat.
#13
"Én, mint vásárló, ha 2 különböző árat látok egy adott termék alatt, akkor elviszem egy árleolvasóhoz."
Én meg nem, hanem megveszem az alacsonyabb áron (ugyanis a jelenlegi jogszabály erre lehetőséged ad), és ha nem akarják odaadni azért az árért, akkor reklamálok.
Az, hogy a címkén a megfelelő ár jelenjen meg, az valakinek a felelőssége. Ha nem a megfelelő ár jelenik meg rajta, akkor valaki rosszul végzi a munkáját. Nekem mindegy, hogy ki a felelős érte, de ilyenkor meg kell tenni a megfelelő intézkedéseket.
Olyan nincs, hogy igazgatói szinten sem tudnak mit kezdeni a címkékkel. Ha így áll a helyzet, akkor olyan embert kell oda rakni, aki ezt el tudja intézni. Mert el lehet, az nem is kérdéses.
Mondjuk úgy, hogy a rossz címkéket le kell cserélni, és venni kell jól működőket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!