Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Miért nem értik meg a vásárlók...

Miért nem értik meg a vásárlók, hogy még áruház igazgatói és afeletti szinten sem tudnak mit kezdeni azzal, hogy tömegesen rosszak a digitális címkék a hipermarketekben?

Figyelt kérdés

Multinacionális áruház digitális címkéket használ, amik mostanában kezdik tömegesen megadni magukat. (Eddig volt garantálva, hogy működni fognak.)

Áruház igazgatói szinten és afeletti szinten sem tudnak azzal mit kezdeni, hogy új, működő digitális címkéket biztosítsanak a dolgozóknak.

Árváltozásnál (például akcióváltásnál) emiatt rendszeresen probléma, hogy a címke nem arra az árra áll át arra aminek lennie kell.


A vásárlóknak hiába van elmondva, hogy ezt a helyzetet felsőbb szinten sem tudják kezelni. A bolti dolgozóknak pedig emberhiány miatt semmi idejük nincs arra, hogy minden címkét napi szinten átnézzenek.


Miért nem tudják ezt megérteni a vásárlók?



#bolt #vásárló #áruház #címke #digitális címke
jún. 30. 17:38
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
100%
Auchanban dolgozol ? :D Én igen,és nálunk is ez van... UGYANEZ
jún. 30. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
97%
Mert nem az ő problémájuk megoldani, mégis nekik okoz bosszúságot. Ilyen presztízsvesztést meg sem engedhetne magának egy üzlet. Fogyasztóvédelmileg amúgy megáll a helyzet? Vagy benyelik azt is?
jún. 30. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:

#1: Aha, Auchan.


#2: Olyan szinten emberhiány van, hogy a fogyasztóvédelemnek be kéne zárnia az üzletet. 0,5-2 éve lejárt minőség megőrzési idejű termékeket "nincs idő" beszedni, annyira nincs ember. Az új kiárusítási rendszer picit könnyít a dolgokon, de azt sincs idő mindig kezelni.

Rendszeres, hogy a raklapon rohadnak meg a termékek.

jún. 30. 17:47
 4/18 anonim ***** válasza:
77%

Óriási a probléma nemcsak országosan, de nemzetközi szinteken is. Óriási. És megoldhatatlan. És nemcsak az Auchan-ban. Mindenhol.

Nagyon rossz vége lesz.

jún. 30. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
82%
Mis is ugyanigy vagyunk, egyre kevesebben,és egyre több munkát akarnak ránk sózni, nagyon ideörlő,aztán jön a sok okoskodó vevő,amitől mégjobban elegünk lesz,és mondunk fel.Mintha mi tehetnénk a nehézségekről.
jún. 30. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
36%
Minden problémát lehet kezelni. Magasabb fizetést kell adni, normálisabb címkéket kell vásárolni, stb. Akarat kérdése.
jún. 30. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
31%
Egyem azt a naiv szívedet, Szikszai B.
jún. 30. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
100%
Mi az a digitális címke? Amit lecsipogtatok és megjelenik a termék ára?
jún. 30. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
80%

"Miért nem értik meg a vásárlók"


Neked a saját szempontodból tökéletesen igazad van, de a vevőknek EHHEZ semmi közük. Ez a bolthálózat belső problémája, rájuk csak az a része tartozik, hogy rossz árak vannak a termékekhez kiírva. Mint ahogy a MÁV utasait se érdekli, hogy felsővezeték-szakadás vagy a mozdonyvezető hasmenése miatt késik a kanizsai gyors.

jún. 30. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
85%
Tedd a szívedre a kezedet kérdező,és úgy jelentsd ki,hogy te mindig elnézed,ha valamiért többet fizetsz,mint ami ki van írva. Csak azért,hogy az eladóknak békésen teljen a napjuk. Nézd a másik oldalt is légyszíves.
jún. 30. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!