Miért nem értik meg a vásárlók, hogy még áruház igazgatói és afeletti szinten sem tudnak mit kezdeni azzal, hogy tömegesen rosszak a digitális címkék a hipermarketekben?
Multinacionális áruház digitális címkéket használ, amik mostanában kezdik tömegesen megadni magukat. (Eddig volt garantálva, hogy működni fognak.)
Áruház igazgatói szinten és afeletti szinten sem tudnak azzal mit kezdeni, hogy új, működő digitális címkéket biztosítsanak a dolgozóknak.
Árváltozásnál (például akcióváltásnál) emiatt rendszeresen probléma, hogy a címke nem arra az árra áll át arra aminek lennie kell.
A vásárlóknak hiába van elmondva, hogy ezt a helyzetet felsőbb szinten sem tudják kezelni. A bolti dolgozóknak pedig emberhiány miatt semmi idejük nincs arra, hogy minden címkét napi szinten átnézzenek.
Miért nem tudják ezt megérteni a vásárlók?
#1: Aha, Auchan.
#2: Olyan szinten emberhiány van, hogy a fogyasztóvédelemnek be kéne zárnia az üzletet. 0,5-2 éve lejárt minőség megőrzési idejű termékeket "nincs idő" beszedni, annyira nincs ember. Az új kiárusítási rendszer picit könnyít a dolgokon, de azt sincs idő mindig kezelni.
Rendszeres, hogy a raklapon rohadnak meg a termékek.
Óriási a probléma nemcsak országosan, de nemzetközi szinteken is. Óriási. És megoldhatatlan. És nemcsak az Auchan-ban. Mindenhol.
Nagyon rossz vége lesz.
"Miért nem értik meg a vásárlók"
Neked a saját szempontodból tökéletesen igazad van, de a vevőknek EHHEZ semmi közük. Ez a bolthálózat belső problémája, rájuk csak az a része tartozik, hogy rossz árak vannak a termékekhez kiírva. Mint ahogy a MÁV utasait se érdekli, hogy felsővezeték-szakadás vagy a mozdonyvezető hasmenése miatt késik a kanizsai gyors.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!