Ha végre lesz elektronikus közigazgatás, akkor bevezetődik szerintetek a hivatalokban is a home office?
Lehet, hogy egyszer majd igen, 20 év múlva pedig hivatalok sem lesznek, mindent tudni fog a mesterséges intelligencia. Otthonról kitöltjük az adatokat, a gép majd kiírja, hogy mi hiányzik még, scanneljük, amit kell, ő meg majd meghozza a határozatot/ végzést és ennyi. Legfeljebb nagyobb városokban lesz 1-2 hivatal, ahol olyan hivatalnokok fognak dolgozni, akiknek helyszíni szemlékre kell kijárniuk, és még esetleg az anyakönyvvezetők, hogy az esküvőket megtartsák és ne egy gép előtt kelljen kimondani az igent.
Kb ez az irány, a nyugati országokban még inkább, mint itt nálunk.
Őszintén, kérdező, hogyan képzeled el a HO-t egy okmányirodában, ahol most személyes ügyfélfogadás van?
Vagy mondjuk egy temetkezési vállalatnál, vagy munkaügyi központnál?
#6: Hatalmas tévhit, hogy működött. A legtöbb helyen eleve nincs meg a megfelelő infrastruktúra (pl. laptop, céges telefon), még budapesti kerületek közül sem. És hiába van, akkor is van olyan külső adatbázis, amit kizárólag a hivatali szerveren keresztül lehet elérni.
Én új belépőként tapasztaltam a hátulütőit, mert az elődöm olyan mennyiségű feldolgozásra váró ügyet hagyott maga után, hogy némelyiket még most is nygöm. És a kolléganőmnek sem volt kevesebb, aki maradt, szóval nemcsak trehányság volt az oka. Ja! Hagyatéki ügyintéző vagyok... Szerinted a covid alatt az kezelhető volt? Home office-ból helyszíni ingóleltárt sem nagyon lehet felvenni. És még sorolhatnám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!