Női kollégák csak azért sem úgy csinálják ahogy mondva és leírva lett nekik sőt fordítva csinálják az irodai adminisztrációt?
Nem vagyok főnök, én csak az irodai adminisztrációt koordinálom. Az évek alatt észrevettem, hogy főleg a női kollégák dacból (nekik ne mondja meg senki, főleg én nem), hogyan kellene adminisztrálni, büszkeségből vagy csak azért se úgy csinálja ahogy kell:
-állandóan próbál egyszerűsíteni (nem jó út)
-kisebbségi érzése van: nekem van végzettségem és fiatalabb vagyok mint ők nekik max érettségijük van és csak hízelegni tudnak
-nem vagyok főnök, ezért úgy gondolják, nem muszáj úgy csinálni, ahogy én mondtam
-kerülőutak: keresnek valakit akire hivatkozni tudnak
-ha valamit nem tudnak megcsinálni, akkor nem ezt mondják, hanem szaladnak a főnökhöz, hogy olyan dolgokat kér ami igazából nem kell, ami nem igaz
17# ezek csak okj-s orvosi asszisztensi végzettségek, a tanulás minimum a diplomás ápolónál kezdődik
Nem jártál még semmilyen egyetemre így nem tudhatod.
"17# ezek csak okj-s orvosi asszisztensi végzettségek, a tanulás minimum a diplomás ápolónál kezdődik"
. Azért adminisztrátor létedre eléggé el vagy szállva magadtól...
Akkor a kommunikációban lehet hiba. Türelmesen, következetesen állj hozzájuk, akkor biztos nem lesz gond.
De az is lehet, hogy valamiért nem vesznek komolyan, nem fogadnak el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!