Mit lehet írni erre egy cégnek, ha megsértődött a kapcsolattartó?
Szerettünk volna figyelmeztető matricákat rendelni egy cégtől, ahonnan mindig szoktunk. Elkértem az aktuális árakat,és írtam, jelentkezünk ha rábólint a főnök. Erre már hívtak is, hogy akkor kell vagy nem, mert összekészítették nekünk a 20 darabot. Mondtam megint, hogy jelentkezünk a héten.
Másnap írt egy e-mailt a kapcsolattartó, hogy köszönik,hogy visszajeleztem és további szép napot kívánnak. Nyilván ez az üzenet ironikus volt, mert nem írtunk nekik.
Most erre mit válaszoljak, ha rendelni szeretnék?
Jelezném a főnökének.
És keresnék másik céget.
Semmit, rendelnék máshonnan.
Majd ha valami key account manager fél év múlva felhív, hogy mi újság, miért csökkent a forgalmunk a korábbiakhoz képest, elmondanám, hogy Mancika bunkózott, szóval rendeltünk máshonnan. Köszönjük a lehetőséget
"Nyilván ez az üzenet ironikus volt, mert nem írtunk nekik."
Vagy igen, vagy nem. Mindenesetre tégy úgy, hogy nem az volt, és fel sem merül benned, hogy irónikus lenne.
Mindenkinek köszönöm! :)
Többször elmondtam neki, hogy jeleznu fogom ha rendelünk, mivel nem én döntök. Nem értem miért készítették össze egyből a rendelést és miért erőltették ennyire a dolgot.
Nem tűntünk el, meg nem is terveztük, hogy nem jelzünk vissza...
Komolyan nevetséges.
Amúgy azt mondta a főnök ma, hogy majd rendelünk máshonnan. Ne foglalkozzunk ilyen emberekkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!