Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Hogyan vághatom vissza a...

Hogyan vághatom vissza a vásárlói kötekedéseket, kóstolásokat?

Figyelt kérdés

Árukiadó, bolti eladó, raktáros és a kisszállításokat is én végzem egy áruházban.


Rendszerint, mindig van hülye... összeszedett velem kismillió dolgot, majd fizetés előtt szól, hogy mégse kéri.


Kisszállításkor, ő nem ennyi dolgot kért, mutatom a szállítólevelem, hogy de... akkor nem tudnánk okosba ezt azt amazt...


Másik dolog, hogy folyton kérdezni kell őket


- számlát kér? igen/nem

- úgy olcsóbb?

- minek az nekem....


Tegnapi incidens, kér számlát nem... 1000Ft-ról beszélünk 10 féle csavar, tipli egyébb 3-5db mindenből , majd közli kell számla is...


Na akkor szóltam, hogy ez már nem lehetséges, jó akkor nem kell semmi...



2023. márc. 7. 05:10
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Huh ez nem tűnik könnyűnek, hasonló munkakörben dolgozók hátha tudnak segíteni.
2023. márc. 7. 05:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
95%
Én is hasonló pozícióban vagyok, mint alkalmazott. Valószínűleg a legfőbb igazság, hogy a vevőnek mindig igaza van. Ha a főnököd látja esetleg visszahallja a sztorit, valószínűleg akkor lesz elégedettebb veled, ha a kompromisszum-képességet látja, nem pedig egy sértődött, saját igazát hajtó beosztottat. Ezért szerintem hosszú távon érdemesebb sztornózgatni és javítani. Ja, és nem a főnököd voltam :)
2023. márc. 7. 06:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
80%

Mivan?? Mi a baj a számlával, ez a dolgod. Ha kérik, írod.


A többire meg legyen protokoll, kérdezd meg a főnököt. Nincs okosba meg mégsem kéri, ne nézzen h.lyének.

2023. márc. 7. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
76%
Az első amit megtanítanak, hogy a vevőnek mindig igaza van. Nem a te feladatod őket helyretenni. Aki emberekkel dolgozik, erre kell, hogy számítson. Ha nem tudsz mosolyogni, keress másfajta munkát, mert ha beszólsz, könnyen találhatod magad a szőnyeg szélén. A további munkakeresésnél pedig nem feltétlenül mindegy, hogy felmondtál vagy kirúgtak.
2023. márc. 7. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
91%
Dolgoztam ilyen helyen egy jópár évet. Engedd el (vagyis próbáld meg, nekem sem ment már a végén ezért felmondtam) a vásárlók 90%-a egy értetlen nyomorék. Ezt a számla nem számla dolgot napi 50x kellett eljátszani velük + hallgatni a “haha, ne adj számlát akkor úgyis olcsóbb meg adsz kedvezményt”. Ha már nagyon kivannak az idegeid az ilyen nyomorultak miatt akkor hagyd ott a helyet, nem éri meg akármennyi is a fizu hidd el!
2023. márc. 7. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
86%
Én is eladókènt dolgozok,szerencsére olyan helyen,ahol azért nem teljesen igaz,hogy a vevőnek mindig igaza van.Mindennek van határa és a vevőknek is tisztelni kell a dolgozókat.Amúgy annyit tehetsz,hogy egyik füleden be,másikon ki,vagy reagálj humorral.
2023. márc. 7. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
57%
Igy már értem, miért paraszt sok eladó és dolgozó. Halál normálisan, mosolyogva köszönök..bámul..kérdezem amit akarok..hátatfordit otthagy, aztán vagy hozza vagy nincs..akkor már furán nézek h b+ ezt a suttyóságot, talán rossz napja van és igy olvasva amiket irtok, hát k.va szar napotok lehet ugy állandóan 🥲😆 viszont igy sokkal megértőbben tudom kezelni a jövőbeli "incidenseket".
2023. márc. 7. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Èn pultban dolgoztam, a lakhelyemhez közel (spár) ès 2 fajta vásárlót jegyeztem meg. A nagyon rendes ès a csőbuunkót. Az utóbbiból volt rendesen, de a rendes (mèg azóta is arra fele lakok) ha találkozunk köszönünk egymással. Volt a felèből mit engedsztől kezdve a kloffolja már ki a felszeletelt combot... Azoknak visszaszóltam. Kúltúráltan, de visszaszóltam. Pl megkèrdeztem, hogy a csirkenyakat ne filèzzem ki esetleg? A tudom hogy ma pèntek van.... Az volt a válaszom, hogx èn úgy tudtam, hogy holnap szombat lesz... Stb. De a többsègèt engedd el...

7# èn ha normálisan jöttek oda, akko volt olyan, hogy tudtam, hogy nincs, akkor mondtam neki, hogy nincs, mert kerestèk. Na ilyenkor volt az, jogy de megnèznè? Mondtam persze. Kimentem egy cigire, viszamentem, ès megint mondtam. Volt olyan, hogy a főnök kèrdezi, hogy nincs dolgom? Mondtam neki hogy ezt keresik. Főnök mondta, hogy dehât az nincs. Megmondtam neki, hogy 3 percig fogom mèg keresni, ès csak röhögött ő is

2023. márc. 7. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Mindig lesznek ilyenek. Ha a végén jut eszébe, hogy számlát kér, akkor annyit tehetsz, hogy megkéred, hogy legközelebb előre szóljon, ha számlát kér, akkor nem kell kétszer felvinned a termékeket, meg főnökre várni a nyugtamegszakításhoz. Nem érdemes azon vitatkozni, hogy de az előbb még mást akart, mert aztán még olyanokkal is bevádol a főnököd előtt, amit nem is tettél.

A kollegáidat meg a főnököt bármikor megkérdezheted, hogy ők az ilyen szituációkat hogy kezelik. Bármikor hivatkozhatsz a cég szabályzatára vagy arra, hogy nincs felhatalmazásod a rendelés módosítására.

2023. márc. 7. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem értem, miért kell megkérdezni, hogy kér-e számlát, az evidens, hogy adunk számlát. És ilyen mutyiba nem kell belemenni, hogy így vagy úgy olcsóbb. Jut neked is. Legyél határozott és becsületes.
2023. márc. 8. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!