Mit csináljak, ha a főnököm lusta és ezért újra meg kell csináljak határidős dolgokat?
#1 nem tök mindegy, mert így kevesebb értéket hoznak létre.
szerintem kellene valami emlékeztető a főnöködnek. milyen típusú ember, lehet erről beszélni vele?
Nem nagyon, inkább valami finom jelzés emlékeztető, ahogy írtad. Csak mi lehet az?
Rákérdezés zaklatásnak tetszhet.
1. kereshetnénk plusz pénzt ha nem az ismétléssel menne az idő...
Meg hát tudnék mást is csinálni egyebet.
#3 hát ez ilyen céges kultúrától függ, hogy minek veszi. Nálunk tök durva, de megköszönik az ilyet, mert alapból a jót feltételezi, hogy én is azt akarom, hogy minden rendben menjen és előfordulhat, hogy elfelejtjük.
Szerintem egyszer kérdezz rá könnyeden. És nézd meg hogy reagál. Lehet megköszöni. Mert nyilván ő is tudja, hogyha mást csinálnátok, a rework helyett, akkor az jobb lenne.
Meg amúgy pl agilis munkaszervezésnél vannak direkt meetingek, ahol megbeszéljük, hogy mi, hogy volt az adott szakaszban és hogy lehetne legközelebb elkerülni ami nem volt folyamatos stb. A lényeg az, hogy ne valaki hibáztatása legyen, hanem folyamatokban gondolkodás. Ha elfelejtünk valamit újra és újra az rendben van, akkor így működünk úgy tűnik, mit lehet tenni, hogy ennek ellenére ne legyen gond. És akkor lehetnek naptár emlékeztetőt, vagy rákérdezünk egymásra, vagy éppen beépítjük a folyamatban, hogy valaki átnézzük egymás munkályát (konkrétan nálunk van ilyen verifikáció mialőtt mindent készrekülünk, mert ha nincs lesznek kisebb hibák és több idő később javítani)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!