Hogyan lehetne megmagyarázni a főnöknek, hogy amit csinál az nem működik?
24/7-es műszakokban dolgozunk, IT szolgáltatásokat nyújtunk, tehát valaki mindig dolgozik.
Az ünnepek miatt sokan vettek ki szabadságot, ami miatt a beosztás nem éppen úgy alakult/alakul ahogy kéne, meg eleve kevesen is vagyunk sajnos.
Pl. karácsony második napjára ami a legtöbb országban ünnep és nem dolgoznak több ember lett beosztva mint az utána következő napokban amikor már hajtás van és nem győztük.
Jövő héten megint ez van: január 2-3 2x annyi lesz bent mint a hét második felében és már előre látni lehet, hogy nem fog működni, mert több ügyfél is jelezte, hogy csüt-péntek lesznek elérhetőek tehát akkor lesz a legtöbb munka.
Át tudna csoportosítani +1 embert minden napra ha akarna, de nem teszi és megint ugyanaz a 3 ember fogja tartani a frontot (köztük én az egyik) aki a két ünnep között is dolgozott. Egyszerűen nem tud normális beosztást csinálni.
Már arra is gondoltam, hogy betegszabira megyek és hátha veszi a lapot, vagy felüliről megszorongatják.
A kovid megint erősödik, két hét karantén.
Én majdhogynem kvanyáztam neki, hogy ezt így nem lehet csinálni, aztán előadta, hogy a megrendelő hátha nem foglalkozik hogy betartjuk-e az előírásokat.
Fel kell mondanom, csak még nem tudom hova léphetek..
Mindig a félhülye beosztottak akarják megmondani a főnöküknek a tutit.
Sajnos tele van minden munkahely ilyen okoskodókkal, amíg meg nem unja a főnök és kipenderíti őket a francba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!